› Keskustelut › Harrastukset › Me keskustelemme taas! › Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!
Kiitollinen täytyy olla notta saa käytännön osaajalta kokemus peräistä tietoa!
Viesti kisaas ”lisäksi vastustan” johtaa erellensä 750 viestillä! Ei näytä assi saavan oikein potkua touhuusiinsa ,muttaon vastus kieltämättä kova! Anna assi mennä ihan tajunnan virralla ,ei kilipaalus muuten näytä pärjäävän! Kaikki mitä mielehen juolahtaa niin eetteriin vaan ,hyvä tuloo!
Suukot glassille ja makaroffille!
Leena!