› Keskustelut › Luonto › Ennallistaminen › Vastaa aiheeseen: Ennallistaminen
Edelliseen viestiini liittyen niin tämä urakoitsija kertoi, että jos ennallistamishanke on Mh:n liiketoiminta puolen hanke niin puut kerätään, mutta jos hanke on suojelu ja hoito puolen hanke niin ei kerätä. Joku saattais tietää tarkemmin käytännöistä.