› Keskustelut › Harrastukset › Me keskustelemme taas! › Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!
Isoossa luvuissa mänöö helposti kouluttetutkin sekaasin! Ei vielä eres 850:sataa ole eroa!
Muttuo meleekoosen uusi kisa on hyvä notta kumpi saa oman nimensä etusivun 20:mmeneen otsikkohon yliimmääseks! Parahimmillansa taitaa olla notta ilimatilasta on yli puolet kilipaalijoiren hallinnassa! Se on niin makia kun oman nimesä näköö, notta maaliman menoon vaikuttamassa on tullu oltua! Samallahan se palaveloo kokonaaskisaassansakin!
Suukot WC-klassille ja Makaroville!
Leena!