› Keskustelut › Luonto › Median metsäpolitiikka › Vastaa aiheeseen: Median metsäpolitiikka
Niinpä. Kannattaa vielä kaataa vanhemmat metsät vielä kun voi. Toisaalta voisiko tätä yksityisomaisuuteen puuttumista laajentaa. Lopetetaan pakolaiskeskukset ja velvoitetaan kansalaisia ottamaan pakolaisia asuntoonsa, Helsingistä voisi aloittaa kun siellä eniten näitä muiden omaisuuteen puuttuvia on tai sitä haluavia on.