› Keskustelut › Harrastukset › Me keskustelemme taas! › Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!
En ymmärrä, miksi laki sallii poronvasojen korvien leikkaukset. Pääosin valtion mailla laiduntavat porot pitäisi olla valtion omaisuutta ilman korvien leikkausta. Valtio kantaa pääosin porotalouden taloudelliset riskit ja tarjoaa ilmaisen laidunnuksen. Jos joku alkaisi leikellä vasikoiden korvia puuduttamatta, syyte tulisi.