› Keskustelut › Metsänomistus › Onko keskusta paras puolue metsänomistajille? › Vastaa aiheeseen: Onko keskusta paras puolue metsänomistajille?
Kun hallituskiima voittaa kateuden, yhä edelleen jää auki mitä äänestäjä saa Keskutaa äänestämällä?
1/3 veronkorotuksia, 2/3″säästöjä. Mutta kaikki ilman konkretiaa! Kannatetaan kauniita yleisluontoisesti positiivisia asioita, mutta ei kerrota mikä ei ole kaupan.
Keskustan oman lähihistoriansa vuoksi tulisi kyetä kertomaan mitä puolustetaan hallitukseenmenon ehtona.
Liian monta pettymystä puolue on tuonut vaalilupaysten ja hallituspolitiikan erona.