› Keskustelut › Harrastukset › Me keskustelemme taas! › Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!
Määkin olen ollut kyllä vähemmän aktiivinen, siitähän patolookinen valehtelija jo huomautti viime vikolla. Tahi joskus! Ja säännöllisyys puuttuu multa myös, pahoottelen! Johtuu siitä, että on elämässä muutakin tekemistä!
Mutta siihen samaasene kisahan! Ero torellakin kasvaa kasvamistansa, nyt n. 860 paikkehilla! Voihan sitä vaikka veikkailla, mutta mänöö tänä suvena yli 1000! Anna assi männä vaikka sähköketjuhun tahi jk:hon kopioiren sama viesti aina uurestansa! Et muuten meinaa koko pärjätä! Aivan turhahan yrität keksiä jotain uutta tulokulumaa, perus virhe kun vastustajan vahvuuret tieretähän! Copy-paste!
Suukot reppu-Makkelle ja huussi-Klassille kans! Ja mehtäukolle tietysti! Ootta söpölääsiä!
Leena!