Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas! Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!

Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!

Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas! Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!

MJO

MJO ei ilmeisesti tiedä, että Suomesta saa Arlan siivutettua kermajuustoa. Ei ole pakko ostaa noita Valion jalkahielle maistuvia kengän pohjia. Ruotsi on juustomaa

Heh.. eiköhän Arlan kermajuustot ole melko mietoja ja hyvin ’Valion tyyppisiä’ juustoja. Ihan hyviä, muttei todellakaan mitenkään erikoisia tai sanottavasti parempia.