› Keskustelut › Harrastukset › Me keskustelemme taas! › Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!
Olin alakuviikon töissä!
Pottumoontun kilipaalussa on jännitystä saman verran kun maalaisliiton kannatuskäyrän seuramisessansa! Ero pysyy sitkiästi valehtelijalle 860 suollon erolla! Ei tohtinu assi ottaa neuvostani kiinni , copy-paste! Vissihin yrittää pitää jotain rotia ,mutta ei se ilmaherruuresta taistelussa paljua auta!
Suukot totuttuhun tapahan huussipaperi-klassille, reppu-makaroville ja mehtä-ukolle!
Leena!