Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas! Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!

Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!

Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas! Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!

narisija

Tuosta valtion tukemasta autokaupasta Perkon kanssa samaa mieltä, siinä (kään) ei järki päättäjien päätä pakota. Etenkin kun se tehdään velkarahalla, joka raha valuu pää-osin hyvätuloisille ja autokauppiaille. Jos tuetaan, niin tuetaan yli 20 vuotiaan ja vähintään 200 000 km mittarissa olevien romutusta ilman sähköpirssin ostamisvelvoitetta. Silloin tuki kohdistuu niille, jotka sitä tarvitsee ja autokannan keski-ikäkin laskee.