› Keskustelut › Harrastukset › Me keskustelemme taas! › Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!
Tuosta hiilikeskusta tuli mieleeni, kuinka lähellä eri puolueiden johdon toiminta on puolueen ”julistusta”. Persut todennäköisesti pärjäisivät tässä vertailussa parhaiten ja Vihreät heikoimmin.