› Keskustelut › Puukauppa › Miten tukin katkonta rehelliseksi › Vastaa aiheeseen: Miten tukin katkonta rehelliseksi
Aina riittää tappion tekijöiden fundamenttien julistajia johon sen -50 luvulla teollisuus ohjeisti. Oma ajattelu katkaistiin hallinto ohjauksella, josta edelleen on väreitä täällä ohjauksessa. Ei pätkääkään laskemaan € – numeroilla. Siinä on puun optimi pätkintäkin jäänyt oppimatta.