› Keskustelut › Harrastukset › Me keskustelemme taas! › Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!
Veikkausvoittovarojen siirroon yhteydessä Valtion kassaan sovittiin, että aiempi ko varojen jakotapa jatkuu tämän vuoden loppuun. Jatkosta ei näiden varojen käytöstä ole ilmeisesti sovittu. Pian pitäisi sopia, kun järjestökentässä yt:t painaa päälle. 6 viikkoa kestävät, joten joillekin joudutaan palkkaa maksamaan vielä ensi vuonna, vaikka tulot loppuvat. Konkursseja pukkaa.
Rydman on kai ajatellut, että omalta osaltaan aiemmat veikkausvoittovarat ovat ensi vuoden alussa vapaata riistaa. On lopettamassa omalta osaltaan niiden käytön. Muut ministerit hänen päätöksestään turhaan marmattavat. Sopisivat tänään, että ottavat kiitollisina STM:ltä säästyvät varat omaan käyttöön. Kysymyksessähän eivät ole veronmaksajien rahat.