› Keskustelut › Harrastukset › Me keskustelemme taas! › Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!
Kansa hiki päässä mm lottoaa, veikkaa ja pelaa Totoa. On ollut siinä uskossa, että ko tuotot menevät hyvään tarkoitukseen, eivätkä ole poliittisen intohimon kohteina.
Kai tässä on palattava koluaikojen peleihin, kuten teikkaukseen ja postimerkkipajatsoon. Niihin ei Valtion koura yllä. Sökörinkikin voisi toimia, mutta ko toiminnan virvokkeet ovat ankarasti verotettuja.