UPM:ltä uusia palveluita metsänomistajille, ”Haluamme tehdä luonnonhoidosta helppoa”

Lehtojen ja paahdeympäristöjen hoitopalvelut on suunnattu yhtiön kumppanuusasiakkaille.

Tilaajille
Ladataan...

Kommentit (1)

  1. Timppa

    Eikös pitäisi tehdä metsänkasvatuksesta helppoa? Nuo luontojutut voisi jättää vähemmälle.

    Kerran UPM äesti ja kylvi samalla männynsiemenen. Itäminen oli tosi huonoa. Toki maasto oli vähän kivistä, mutta luulen, että äestäjä ajeli liian lujaa, jolloin jälkeä ei paljon syntynyt. Sitten tehtiin kuusella täydennysistutus. Työn teki ulkomainen porukka. Ei sekään onnistunut kunnolla.

Luonto Luonto

Blogit ja Kolumnit

Kuvat