Keskustelut Tekniikka 545fx autotune

Esillä 10 vastausta, 71 - 80 (kaikkiaan 121)
  • 545fx autotune

    Mihinkäs täältä hävisi keskustelu kyseisestä sahasta

  • arto arto

    Nyt muutama kuukausi ollut autotune 545 työkaverilla samoilla savotoilla. Hyvin on toiminut vaihdettu pikkuterä sillä paljon ärhäkämpi kuin vakio isolla, on sahattu suhteellisen järeitä metsiä siksi pikkuterä. Perjantaina meni käyttöakseli keskeltä poikki ei muita vikoja

    petep

    Onkos akseleita mennyt Arton näköpiirissä koskaan aiemmin mistään mallista?

    arto arto

    On muutama vuosi takaperin 545 akseleita meni useita oli tekovika. Irtosi kytkimen kiinnike itse akselista. menikö 3 kuukauteen sitten vaihdoin sahan, Muuten ei ole mennyt.

    pihkatappi pihkatappi

    Suunnittelu tai tekovika, aika heikosti jos kestää muutaman sata tuntia. Perus tuotekehitystä, parannetaan seuraavaan vuosimalliin huollon korjausten ja käyttäjä palautteen mukaan.

    Jätkä

    arto:

    ”Nyt muutama kuukausi ollut autotune 545 työkaverilla samoilla savotoilla. Hyvin on toiminut vaihdettu pikkuterä sillä paljon ärhäkämpi kuin vakio isolla, on sahattu suhteellisen järeitä metsiä siksi pikkuterä. Perjantaina meni käyttöakseli keskeltä poikki ei muita vikoja”

    -Hyvä arto! Sinäkin alat tunnustamaan, että järeämmässä puustossa ei olekaan tärkeintä iso trä, vaan hyvä kiihtyvyys ja vääntö. ”Konstella ne isotkin v***t naidaan, ei isolla ky***llä”.

    Huskun uusissa malleissa ON EDELLEENKIN usein melkoisia lapsentauteja, joiden poiskehittämiseen menee helposti vuosi. Esim 242 ei päässyt niistä oikeasti koko mallikaarensa aikana.

    Lenkopetäjä

    Kyllä tääläpäin ovat tykänneet autotune versiosta eikä niissä mitään lastentauteja oo ollu

    kuusessa ollaan

    Autotunessa ja edeltävässä versiossa sama runkoputki ja akseli, sekä kulma. Eli ollut valmistuksessa vuosia, joten valmistuvika jossain sarjassa lienee syynä.

    Lenkopetäjä

    Näin on.ja 555 samat hilut voimansiirossa

    Ola_Pallonivel

    Minulle myyjä kertoi, että 555 mallissa järeämmät hilut. Ainakin putki ja kulmavaihde. Outoa, jos sitten akseli on sama.

    Lenkopetäjä

    Kyllä ne samat on.siitä tiiän kun oon niitä aikapaljon vaihellu

Esillä 10 vastausta, 71 - 80 (kaikkiaan 121)