Keskustelut Puukauppa AKT tuhoaa tämänkin elinkeinon

Esillä 10 vastausta, 1,201 - 1,210 (kaikkiaan 1,550)
  • AKT tuhoaa tämänkin elinkeinon

    Merkitty: 

    Äkkiä käräjäoikeuden määräämä uhkasakko perintään! Puutavaran viennin pysäyttäminen hetkellä jolloin rahaa tehdään on anteeksiantamatonta! Vahingonkorvausvaatimukset täysimääräisenä perään! Suomalaisen yhteiskunnan riesa nykyään – AKT!

  • Nostokoukku

    Teollisuusliitto ei ole vakuutusyhtiö. Eikä se ole laivanvarustajakaan, vaikka sen jäsenet saavat alennusta risteilymatkoista. Teollisuusliiton jäsenet saavat alennusta vakuutusyhtiö Turvan vakuutuksista. Vakuutusyhtiö Turvan pääomistaja on LähiTapiola. Eikös sillä ollut joitain kytköksiä ainakin aikoinaan Keskus…..No ei mitään.

    Visakallo Visakallo

    Ahaa, kysymys olikin siis vain matkavakuutuksesta. Minä jo ihan innostuin, että liittyisinkin vielä vanhoilla päivilläni Teollisuusliittoon ja maksattaisin kaikki vakuutukseni sillä. Siinähän olisi säästänyt monta tonnia vuodessa!

    Nostokoukku

    Kipin kapin Visa liittymään Teollisuusliittoon. Jäsenenä saat Turvasta alennuksia kaikista vakuutuksista, valikoimaan kuuluu kaikki vakuutukset mitä muillakin yhtiöillä. Lisäksi hyötyisit paljon reissaavana Sokos hotelleissa yöpymisistä, esim. sillä tulevalla Raahen matkalla, risteilyistä alennusta samoin kylpylöistä.

    arto arto

    Onhan siinä vapaa-ajan tapaturma vakuutus.

    Visakallo Visakallo

    Ottavatkohan Teollisuusliiton jäseneksi tällaisen jo pitkälle seitsemäkymppiä käyvän myel-eläkeläisen? Enkö minä ole kaiken lisäksi aivan vääräoppinenkin siihen porukkaan?

    Kalle Kehveli

    Viime vakuutusten kilpailukierroksella Turvan vakuutukset olivat edelleen vähintään 500€ halvemmat kuin muilla. OP:n vakuutuksiin ero oli yli 1000€.

    Metsuri motokuski

    Meillä oli kalliimmasta päästä vaikka yksi perheen jäsen on paperiliitossa joten saimme liittojen alennuksen. Sehän kyllä tiedetään että vakuutukset muuttuvat aika paljon. Pitkäaikaisesta jäsenyydestä rankaistaan eniten. Olen yleensä kahden vuoden jälkeen kilpailuttanut vakuutukset juuri tuosta syystä kun sen jälkeen jäsenhankinta-alennukset poistuu. Kannattaa kokeilla.

    Nostokoukku

    LähiTapiola on Turvan pääomistaja, eikös siellä henki ole ollut Visan oppien mukainen. Kun olet siirtänyt niitä tiloja perillisille, niin hehän voisivat lomauttaa sinut metsänhoitotöistä. Pääsisit vielä kokemaan vanhoilla päivillä liiton päivärahojen autuuden.

    Nostokoukku

    Vakuutuksen hinta ratkeaa korvausten yhteydessä. Tutkimuksen mukaan nihkein korvaaja on Pohjola. LähiTapiola korvausten ja vakuutuskattavuuden mukaan parhaita. Se joka ei oikeastaan mitään korvaa  on aina loppupelissä kallein.

    arto arto

    Mulla kaikki omat vakuutukset if.ssä. mitä sattunut korvaukset tullu nopeaan tilille. Aina seuraavana päivänä ja edulisin kun kilpailutanut. Muihin satasien ero.

Esillä 10 vastausta, 1,201 - 1,210 (kaikkiaan 1,550)