Keskustelut Tekniikka Dolmar 420

Esillä 2 vastausta, 31 - 32 (kaikkiaan 32)
  • Dolmar 420

    Käyntiongelmaa.

    Lähtee kesän jälkeen tankattuna käyntiin, vaan kaasua painaessa sammuu.

    Tankki täytenä 2% bensaa jätetty kesällä varastoon suoraan hyvästä ajosta. Putsattu on pölyistä.  Käy kyllä, kun vetelee eestaas ryypynvipua, vaan kun jättää käymään, tai jopa töihin pitäis alkaa, sammuu muutaminen kymmenien sekuntien päästä. Bensassa vikaa, säädöissä vikaa?  Muutoin soiva peli. Mitä säätäisin seuraavaksi?Säätöjä ei ole tehtynä näistä asetuksista. Jätin niille sijoilleen jatkotutkimuksia varten.

  • Visakallo Visakallo

    Kyllähän Tolopainen sen ymmärtää, että kun on paljon metsää, ovat luvutkin silloin isoja.

    Metsänmies

    Olen aika tavalla Arton linjoilla. Tulppa tulee vaihdettua suunnilleen kerran vuodessa,ilmanpuhdistin puhdistetaan tarvittaessa. Polttoaineensuodattimen olen joskus irroittanut ja työntänyt paineilmaa letkunpuoleisesta päästä ja taas on puhdasta. Kaasuttimia olen aukonut vähintään  kymmeniä, eikä niissä ole ollut viime aikoina Jätkän mainitsemassa sihdissä mitään . En silti tyrmää täysin Jätkän näkökantaa, menneinä aikoina juuri suodattimet olivat useinkin tukossa ja vaihdettava ,samoin kaasuttimen jäätyminen aiheutti ongelmia.

Esillä 2 vastausta, 31 - 32 (kaikkiaan 32)