Keskustelut Metsänhoito Maalaisliittolaisten metsäpolitiikka

Esillä 10 vastausta, 1,021 - 1,030 (kaikkiaan 1,059)
  • A.Jalkanen A.Jalkanen

    Ajattelin äänestää seuraavaksi keskustaa vaikka se on konservatiivinen ja minä lipilaari.

    Gla Gla

    Radiosta, en muista missä ohjelmassa (saattoi olla Areenasta podcast), kuulin pohdiskelua vihervasemmistosta. Samalla ihmeteltiin, miksi vihreys yhdistyy vasemmistoon. Miksi ei voisi olla viheroikeistoa.

    Tuo on hyvä kysymys ja kun joku joskus loi termin järkivihreä, sitä voisi jatkojalostaa viheroikeiston suuntaan.

     

    Metsäkupsa Metsäkupsa

    Keskustan nykytila on surkea, ministerin pestit ovat niin rakkaita, kuten oli myös Soinin Perussuomalaisille, että kaikki oli kaupan. Hädän hetkellä, vetelien ollessa housuissa alkoi ryhdistäytyminen. Vaalikannatukseksi veikkaa 12%, jos maaseudun asukkaat lähtevät uurnille. Puheenjohtajaksi Antti Kurvinen, jolloin toivo paremmasta heräisi. Suurin palvelus keskustalta olisi  lähteä apupuolueeksi Kokoomuksen ja Perussuomalaisten avuksi nykyistä oikeistolaisempaan hallitukseen todennäköisen vaalitappion jälkeenkin. Pelkään kuitenkin, ettei keskustasta ole siihen, kokevat nöyryyttäväksi entisen pääministeripuolueen egolle.

    Visakallo Visakallo

    Jos keskusta jäisi tällä kertaa oppositioon vihreiden ja vasemmistoliiton kanssa, niin menisi opposition linjaukset varmasti aika mielenkiintoisiksi! Demarit on pakko ottaa seuraavaan hallitukseen, muuten masinoivat maahan yleislakon, kun huonot ajat alkavat.

    Visakallo Visakallo

    Kun puhutaan keskustan kannatuksesta, on muistettava, että poliittiseen keskustaan on ollut viime vuodet tungosta. Meillä kun ei ole kovin selkeitä oikeisto- , eikä vasemmistovoimiakaan.

    Metsäkupsa Metsäkupsa

    Jos rehellisiä ollaan, niinhän asia on, että ilman Demareita lakkoja tulee piisaamaan vyönkiristyksen vuosina. Jos ei Demareita olisi ollut hallituksessa nyt, niin hoitajaliittojen masinoima suurlakko olisi jo tullut. Nyt Rytkönen  joutui  todellisuudessa taipumaan ja etsii syylisiä omasta valtuustostaan mahalaskuunsa.

    Tomperi

    A.Jalkanen, onko sopivaa ja asiallista tämäntyyppisessä keskustelupalstalla käydä tämän tyyppistä poliittisiin puolueisiin liittyvää keskustelua?

    ”Ajattelin äänestää seuraavaksi keskustaa vaikka se on konservatiivinen ja minä lipilaari.”

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    No sano Tomperi onko sopivaa? Saatanhan minä narratakin! Eikö ole hyvä että ihmisiä kannustetaan miettimään poliittista kantaansa, kun eduskuntavaalit ovat jo ovella. Tiedä missä sijaitset arvokartalla oikeisto-vasemmistoakselilla ja liberaali-konservatiiviakselilla.

    Per Ä Reikäs

    Olen puolueeton, äänestän ihmistä

    USA olis se helpompaa/hankalempaa

    Sotken ja sävellän näin

    Ketku kepu ole

    Visakallo Visakallo

    Miten Suomen metsäpolitiikka muuttuu, kun keskusta poistuu hallituksesta?

Esillä 10 vastausta, 1,021 - 1,030 (kaikkiaan 1,059)