Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 10,001 - 10,010 (kaikkiaan 32,047)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Puuki

Tomaatti on paljolti tottumiskysymys. Kun joskus ajelee automaattivaihteisella, niin eipä tee mieli vaihtaa sen jälkeen käsihämmenteiseen.   Traktoreissakin  on nykyään yleensä ilman kytkimen käyttöä vaihtavat laatikot.

Tolopainen Tolopainen

En minäkään, kun ei talvella ole yleensä ollut näin paljon lunta, johon voisi juuttua. Parempi selvittää nuo asiat etukäteen, eikä vasta sitten kun auto on hangessa ja vetopyörät ilmassa.

Nii minä en tiedä mitä varusteita autostani puuttuu, ei ainakaan mitään tarpeellista.

Jätkä

Tollo:”Esimerkiksi korkeapainediesel. Löytyykö AsX:stä edestä hinausköydelle kiinnityslenkki, omasta kiesistä ei löydy on niin moderni, että eteenpäin ei voi hinata.”
    <div class=”comment__text js-discussion-text”>

– Tollo on kyllä edelläkävijä, onkohan hoksannut kertoa KIAn tehtaalle, että hän on ratustellut KIA:an korkepainediesel-moottorin? Ennen-näkemätön moottori. Sillä varmaan pääsee tosipieneen kulutukseen, vai olisikohan se niin, että siinä voi käyttää polttoaineena mitä tahansa palavaa nestettä?

Tollon kannattaisi vilkaista takaronkkiin, sieltä voi löytyä ihmeellinen lenkki, jossa on karkeakierteinen osa pienen varren päässä. Ellei aiemmin auton omistanut kulmahousuilla varustettu kiiltokenkäinen tyyppi ole sitä takavarikoinut muiden varusteiden kera.

Visakallo Visakallo

Tolopainen: ”Nii minä en tiedä mitä varusteita autostani puuttuu, ei ainakaan mitään tarpeellista.”

Tiedätkö Tolopainen minun ASX:stä puuttuvan jotakin tarpeellista?

Visakallo Visakallo

Kysyin asiaa sen takia Tolopaiselta, kun hän sanoi autoni olevan vanhanaikainen, – vai oliko se sana alkeellinen.

Tolopainen Tolopainen

Visakallon autosta puuttuu nykyaikainen moottori ja vaihtoarvo on romahtanut. Uusia saa nykyisin 10k€ halvemmalla kuin Visakallo maksoi.

Visakallo Visakallo

Paljonkos minä Tolopainen autostani sitten maksoin?

Tolopainen Tolopainen

Maksoit itsesi kipeäksi.

Visakallo Visakallo

Eli et tiedä, mutta sanoit hinnan pudonneen kymppitonnin. Olisiko Tolopaisen jo syytä kertoa jotain lukujakin, tai unohtaa sitten koko juttu.

Tolopainen Tolopainen

Maksoit ainakin 15k€  liikaa.

Esillä 10 vastausta, 10,001 - 10,010 (kaikkiaan 32,047)