Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 10,351 - 10,360 (kaikkiaan 33,891)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Tolopainen Tolopainen

Puhumattakaan Karita Mattilasta, nyt hänen kaula-aukosta ei tahdo saada katsetta pois.

Gla Gla

Tuo oli erityisesti sinulta yllättävä kommentti. Katseen kurissapito-ongelmat kertoo jostain muusta kuin omasta ikääntymisestä.

Tolopainen Tolopainen

Niin elämällä ja vanhenemisella ei ole mitään tarkoitusta. Elämä on evoluution tuomaa harhaa ja ajatukset vain elektronien liikettä, joka pysähtyy joskus eikä sen jälkeen ole yhtään mitää tarjolla valitettavasti. Ihmiset ovat koneita ja koostuvat materiasta joka syntyi tähtien ydinreaktioissa ja sinne materia myös palaa, mikään ei ole ikuista.

Kannattaa sanoa mieluummin hyvästi kuin pahasti.

Mettämakuri

Herra ydinreaktorin ja  äitimaan yhdynnässä  ei oo tolopaisen sukujuuri  syntynyt!

Yhtään kobolttia  eivät kaiva ilman ympäristölupaa, eivätkä sitä tule saamaan.

Visakallo Visakallo

Kyllä minä ainakin olin nuorena omasta mielestäni viisaimmillani. Myöhemmin käsitys on muuttunut aika paljon. Kolme taloudellisesti kalleimmaksi tullutta nuoruuden virhettäni: 1. Jatkuvaan kasvatukseen uskominen. 2. En luottanut ammattilaisiin, luulin osaavani itse paremmin. 3. En silloin ymmärtänyt japanilaisten autojen olevan parempia kuin eurooppalaisten.

Visakallo Visakallo

Minähän kerroin nuoruusaikani rahallisesti kalliiksi tulleista erehdyksistä, eli silloin elettiin 1970-80 -lukuja Kyllä silloin minulla olleita uusia eurooppalaisia autoja joutui korjaamaan ihan jatkuvasti, eikä kunnon takuista ollut tietoakaan. Sitä en kiistä, – ja tuskin kukaan muukaan, etteikö maailma olisi niistä päivistä muuttunut autojenkin osalta melkoisesti!

Visakallo Visakallo

Näkyy taas käyneen iso luuta lakaisemassa palstaa. Mitähän syntiä nyt tuli tehtyä?  Kuten Jesse jo totesikin, elämme erikoisia aikoja.

Rane

”Katseen kurissapito-ongelmat kertoo jostain muusta kuin omasta ikääntymisestä.”

Päinvastoin.Kun Tolopainen nuorempana pystyi vaivatta suuntaamaan katseensa noin 16-asteen kulmassa yläviistoon Karitan säihkysilmiin niin nyt vanhempana ryhdin painuttua kumaraan ja niskan jäykistyttyä näkökenttä on laskeutunut.Kun samanaikaisesti Karitan kaula-aukko on fysiologisten muutosten(ikä) takia myös laskeutunut niin väkistenkin dekoltee pysyy näkökentässä (ja mielessä).

Tolopainen Tolopainen

Karitaa odotellessa joutuu tyytymään Sanna Ukkolan tarjoamiin näkymiin Alfa tv:llä.

jees h-valta

Kovin kuivaksi meni sitten kyllä näkymä Tolopalla. Visakallon nuoruuren virhelistan olen omaksunut vasta vanhemmiten mutta sillä erotuksella että ykköskohdan jk:hon uskon pienialaisena ja maisematyyppisenä hyvinkin. Ja itse uskon edelleen osaavani huomattavasti paremmin kuin ennen lainkaan olenkaan uskonut osaavani. Ammattilaisiin, hmm, joihinkin kyllä, joihinkin vain hyvin vähän. Ja mitä tulee japanilaisiin autoihin niin en edelleenkään usko niitä eurooppalaisia autoja paremmiksi. En nuorempanakaan. Nopeammin ne paaliin katoaa. Jenkkiautoihin taas uskoin jo nuorempanakin, vanhempana vielä enemmän. Päätelmät saa sitten palstan raatilaiset tehdä.

Esillä 10 vastausta, 10,351 - 10,360 (kaikkiaan 33,891)