Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

• Tämä aihe sisältää 32,407 vastausta, 174 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 3 minuuttia sitten GlaGla toimesta.
Esillä 10 vastausta, 11,201 - 11,210 (kaikkiaan 32,409)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• jees h-valta

Ai tämä olikin vain Toloppatoimiston ennakoivia lumeuutisia. Naiskompleksilla höystettynäkin vielä.

rööri roope

On jotkut aika jääriä.Alv palautukset on itse maksettuja.Voihan sitä luulossa elää.

Puuki

Jotain eroa on, jos ostaa esim. auton yksityiskäyttöön niin siitä pitää maksaa alv:a 24 % .  50 k€:sta  se olisi 9677 € . Jos auto menisi metsätalouden kalustoon, niin ostohinta olisi sen 9677 € edullisempi.

Puukauppojen alv:en kanssa  toimitaan  ihan eri tavalla.  Sen pituinen se…

Tolopainen Tolopainen

Jesse on saanut jopa metsätalouden kalustossa olevan auton tuottamaan. Ei ole ihme, että panostaa haavikoihin.

rööri roope

Se  9677e on kuitenkin itse maksettua ostotilanteessa.

Tolopainen Tolopainen

Enpä usko että jos politikolla on vahva moraali, että hän ostelisi ruokaa valtion piikkiin, jos saa asua ilmaiseksi kuin presidentti. Johannes Virolainen asui aina Vironperällä, vaikka oli pääministeri ja lypsi itse lehmät Neuvostoliittolaisella lypsykoneella.

Puuki

Se  9677e on kuitenkin itse maksettua ostotilanteessa.

Toisessa tapauksessa maksat itse sen 9677 ja toisessa maksat ja saat samantien (samana vuonna)  sen  takasin.

Jätkä

Tollo:”Enpä usko että jos politikolla on vahva moraali, että hän ostelisi ruokaa valtion piikkiin, jos saa asua ilmaiseksi kuin presidentti. Johannes Virolainen asui aina Vironperällä, vaikka oli pääministeri ja lypsi itse lehmät Neuvostoliittolaisella lypsykoneella.”

Virolaisen kohdalla noin oli, mutta huomio pitää kiinnittää siihen, että sekä lypsykone, että Belarukset ja muut Neukkikoneet olivat tulleet Johannekselle pyytämättä ja ilmaiseksi, samoin Saloran TV ja Stereot ym. ym.

Kyllä moraali oli varmaan vahva, mutta ahneus vielä vahvempi…

Visakallo Visakallo

Siihen aikaan Neuvosto-johtajien lahjoista taisi olla aika vaikea kieltäytyäkään.

rööri roope

Jos menisi kalustoon

Esillä 10 vastausta, 11,201 - 11,210 (kaikkiaan 32,409)