Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 11,851 - 11,860 (kaikkiaan 32,438)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• jees h-valta

Tuo rokotefarssi alkaa sitäpaitsi jo nyt hipoa pöljyyden rajankin ylitystä moninkertaisesti kun aletaan seuraavaa kierrosta tökkiä jälleen. Onnittelut jokaiselle immuunille flunssan torjujalle. Minä olen valinnut luonnollisemman tien eli pidän kunnostani huolta ja varon pärskijöitä. Joita kyllä tähän aikaan vuodesta taas alkaa esiintyä kaupparintamallakin. Pysykää kotona sairaat ja tulkaa vasta kun paranette. Sillä ei huolta kellään ja saadaan joskus tuo typerä piikkirumba loppumaan.

jees h-valta

Ranelle tiedoksi että se rokotus on taudin istutusta joka altistaa aivan samaan eli se siitä ja sen teorian kestämättömyydestä. Yksi syy joka minulla antoi vahvistuksen rokottamattomuudesta. Kun noita on ollut rokotetuillakin ja minullakin sattuu veri olemaan hiukan nk. rasvapitoinen ehkä perinnölliseltä pohjaltaan. Juuri keskusteltu myös terveydenhoidon kanssa ja he ovat hiukan samoilla linjoilla että tässä kohtaa minun päätökseni saattaa olla jopa oikea.

jees h-valta

Juuri noin 1300 ihmisen mielenosoitus Helsingissä päättyi jossa vastustettiin koronatoimien jatkuvaa demokratian halveksuntaa.

Rane

”päätökseni saattaa olla jopa oikea.”

Toivotaan näin.Koronahan ei mihinkään häviä joten Jessen teoriat tulee todennäköisesti testatuksi.

jees h-valta

Nähdäänpä tuo tässä tulevina kuukausina ja vuosina. Pidän kyllä ajantasalla käänteistäni joten älkää surko. Kumma juttu että sikainfluenssakaan ei varmasti periaatteessa mihinkään ole kadonnut mutta siitä ei ole puhuttu pitkään aikaan mitään. Viimeiset jutut olivat lähinnä narkolepsiavoittoisia ja sen jälkeen hiljaisuus. Minua ei tavoittanut sekään mutta voipi tämä korona juosta kovempaa tietty. Pitää vielä lisätä selvyyden vuoksi etten rokottautunut silloinkaan. Ja myyntityössä aivan työkseni silloinkin.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Harjavaltalaiset ovat hengittäneet niin paljon myrkkyjä (arseeni-ja rikkiyhdisteet) , ettei niihin pysty enään mikään pöpö. Meillä muilla se on vähän toisin, vaikka sain minäkin nauttia muutaman vuoden näitä yhdisteitä.

jees h-valta

Harjavallan altistuneet ovat ulkomaisia komennusmiehiä ja silksi tosiaan taas voisi miettiä mikä meni pieleen eikä syyllistää koko kansaa siitä että jotkut sössii. Basfin surkuhupaisa yritys alkaa olla siinä mallissa että nostaisivat suosilla kytkintä ja häipyisivät ettei tartte sodan aikaisia konsteja ottaa käytäntöön.

jees h-valta

Seuraava vakavampi uhkakuva on punkkiborrelioosin leviäminen pandemiaksi josta on jo maailmalla uhkakuvia maalailtu. Eläinten taudithan tähän ollaan jo saatu riesoiksi joten lähestymme kai rakenteeltamme eläimellistä, ehkä apinan kuosia. Ainakin jotkut kommentit antavat tästä viitteitä.

Tolopainen Tolopainen

Toivottavasti Jessen hermot ja keuhkot kestää mahdollisen tehohoidon. Aika ikävää tarinaa oli Hesarissa koronaan menehtyneestä rokottamattomasta hyväkuntoisesta miehestä. Taisi olla jokin urheilija.

Metät kunnossa!

Jeeselle vaan terveiset kuten Hyvät, Pahat ja Rumat aikanaan totesi viikoittain.

Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä”.

Sen verran pitää kuitenkin kommentoida, että teholta ei enää tilannepäivityksiä lähetetä ja foorumi saa tiedon rokottamattomuuden onnistumisesta ihan sillä miten kommentointia täällä jatkossa nähdään – vai nähdäänkö.

T. Kahteen kertaan COVID-19 rokotettu ja kokonaisuutena rokotettu merkittävästi enemmän kuin suomalaisia keskimäärin…

Esillä 10 vastausta, 11,851 - 11,860 (kaikkiaan 32,438)