Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 12,001 - 12,010 (kaikkiaan 31,406)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Rane

”lyhyen ML-kokemuksen”

Turhaa vaatimattomuutta.15 vuotta on ihan kunnioitettava suoritus.

Visakallo Visakallo

Reva-Leena: ”ympäristö herätyksen saanut herra”

Nyt ollaan Leenan kanssa samaa mieltä! Minä olen todellakin saanut ympäristöherätyksen. En nimittäin enää hyväksy lainkaan metsänomistajien syyllistämistä ympäristö- ja ilmastoasioiden huonosta hoidosta. Ne ovat paljon paremmassa kunnossa kuin on tähän asti annettu ymmärtää. Vastuuta väärän tiedon levityksestä ei luonnollisestikaan ota kukaan, vaikka sitä on suorastaan kilpaa ympäristöihmisten toimesta tehty.

Visakallo Visakallo

jatkuu… Kyllähän siellä nimimerkkien kesätapaamisesa yksi keinoälyrobottikin voisi pärjätä joukon jatkona, mutta saattaja olisi varmaan hyvä olla mukana, joka laittaisi sen lataukseen siksi aikaa, kun toiset paistaa makkaraa ja nauttii virvokkeita.

Teufelin Zumi

Oletko ihastunut omiin ulostuloihisi?

Visakallo Visakallo

Taitaa Zumi itse olla niihin ihastunut, kun ei koskaan jätä niihin jollakin tavalla kommentoimatta.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Nimimerkkien ominaisuuksia (jos on ihan pakko) voisi pohtia vaikka tässä ketjussa jonka otsikko sopii siihen paremmin kuin ”jatkuva kasvatus”. Nojaa, onhan tämä keskustelu tavallaan sitäkin…

MaalaisSeppo

Annelin linjoilla. Tämä ketju on tavallaan myös keskutelijoiden jatkuvaa kasvatusta. Tuloksista en mene takuuseen.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Visakallolle reemiumia… www.landrover.fi/koeajokiertue

Visakallo Visakallo

Jep, viikonvaihteessa kävin katsomassa uuden Bond-elokuvan. Siinähän noita Lantikoita”koeajettiin” oikein urakalla!

A.Jalkanen A.Jalkanen
Esillä 10 vastausta, 12,001 - 12,010 (kaikkiaan 31,406)