Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 12,121 - 12,130 (kaikkiaan 33,001)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Visakallo Visakallo

Suomalaiset ovat vetokoukkukansaa, – paitsi tietysti Jesse.

https://www.is.fi/autot/art-2000008383969.html

mettämiäs

”Silloin esim. puolueiden sanottiin olevan vasemmisto- tai ei-vasemmistolaisia!”

Siitä on jo tietenkin aika paljon aikaa, mutta minä muistelen jaon menneen enemmänkin sosialisteihin ja ei-sosialisteihin. Itse asiassa demareiden puolueohjelmasta sosialisointi putosi pois vasta 1990-luvulla Itä-Euroopan romahdettua eli kyllä silloin tehtiin kaikkien aikojen takin käännös!

Visakallo Visakallo

Mettämiäs muisti paremmin. Sosialisteista ja ei-sosialisteistahan silloin tosiaan puhuttiin!

A.Jalkanen A.Jalkanen

Itse asiassa pitäisi puhua sosiaalidemokratiasta eikä sosialismista. Tuota jälkimmäistä meillä ei ole saati kommunismia. Pääministeri Marin Hesarin taloushaastattelussa: ”sosiaalidemokratia on vasemmistolainen liike.”

Tolopainen Tolopainen

Kun oikeistolaisuus luokiteltiin Neuvostovastaiseksi, sellaisista ei sopinut puhua. No olihan niitä olen porvari paitoja 70-luvulla.

Petkeles Petkeles

Tarpeeksi kun yleistää niin voi löytää yhtymäkohtia minne vaan. Näillä ukeilla se on kultainen 70-luku, johon on löytynyt Tukholman syndroomaa muistuttava kiintymys.

Visakallo Visakallo

Niin se on Petkeles, että historia toistaa itseään. Tulet sen itsekin huomaamaan, kunhan maltat vielä odottaa.

Tolopainen Tolopainen

Tietenkin 70-luku oli parasta-aikaa olla nuori. Kaverit tuli Ruotsista autoineen iso kasa seteleitä mukana kesälomalle Suomeen. Ajeltiin satoja kilometrejä viikonloppuisin seuraa etsimässä ja kyllä sitä löytyikin. Ei tarvinnut ilmaston lämpenemisestä huolehtia, annettiin Fordeille hanaa ja kumi kärysi päivällä ja yöllä.

Visakallo Visakallo

Kauppalehti: ”Glasgow’ssa poliitikot painivat päästöjen ja maailman energiahuolien kanssa. Suomalaisen kuluttajan ja yritysten kannalta tilanne näyttää hyvin erilaiselta. Talven hintapiikin jälkeen sähkö halpenee. Uusi tekniikka tekee talojen lämmityksestä halpaa. Jopa autoilun kulut lähtevät laskuun.”

Nyt taisi kyllä Kauppalehden toimittajalta unohtua valtion rahantarve!

Tolopainen Tolopainen

Onhan se tietenkin maailman ennätys, kun yksi uusi ydinvoimala lisää sähkön tuotantoa 16%.

Esillä 10 vastausta, 12,121 - 12,130 (kaikkiaan 33,001)