Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 12,991 - 13,000 (kaikkiaan 24,481)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Metsänmies

    Tolopainen:”… alkaa seljetä, miksi Trump ei Merkkeliä kätellyt. Hän oli Puten puudeli, vaikka näytteli jotain muuta.”

    Tolopaisen melestä Trump oli Puten puudeli.

    Tolopainen

    Molemmat olivat.

    ate

    Iltalukemiseksi suosittelen tutustumaan Catherine Beltonin kirjaan ”Putinin sisäpiirissä”. Avaa hyvin seikkaperäisesti miten Jeltsinin ajoista päädyttiin nykyiseen silovikkien valtakauteen ja mitä siitä on seurannut. Venäläisen ”valtiokapitalismin” kanssa saa länsimaiset demokratiat olla ihmeisssään vielä monta kertaa.

    Perko

    Ukrainalainen Sergei Lebedev oivalsi kaksilukujärjestelmän junassa kiskojen kolkkeesta tietokoneen ratkaisuksi. Sodat viivyttivät mutta  1950 ensimmäinen MESM näki päivänvalon ja kone toimi. Se oli Stalinille liikaa. Tekijät likvitoitiin ja aiheeseen liittyvät tiedostot tuhottiin ideaalisena harhaoppina.   Vainoharhainen  pappismies Jose   ei sietänyt moista  Mehtäukon visaudella  ”veti vessasta alas”.   Pol Potin  jäljiltä on lukutaitoisten,  opettajien  ja lääkäreiden pääkalloista kasattu talonkorkuinen torni Kambodzassa, olen sen nähnyt.  Liettuan Vilnassa ja Tallinnassa KGP museot oli kidutuskäytössä vielä 1980 luvulla, kuvat ovat karmaisevat.  Aatetta vahvistavaa käydä paikalla näkyy myös Googlettamalla.  Putinin terrori KGP opeilla toteuttaa edelleen sitä samaa. Aiemmat palatsienrakentajat ja Causescut on pitänyt tuhota jotta hulluus loppuu edes hetkeksi.

    Kalle Kehveli

    Ei ne usalaisten ja brittien nykyiset kidutuskammiotkaan kestä päivänvaloa. Ne eroaa siitä, että kidutetaan niitä, jotka eivät suostu heidän vasalleikseen. Heitä kutsutaan sitten ”terroristeiksi”.

    Perko

    Olen ollut USA ssa  eivät juuri kiduttaneet.  Jos kehvelille myöntävät viisumin niin käyppä  lännessä.

    Kalle Kehveli

    Olen ollut venäjälläkin, ei kidutettu.

    Tolopainen

    Ei mökkinaapuriakaan kidutettu Venäjällä, hänet ammuttiin.

    Kalle Kehveli

    Usassa v. 2020 murhattiin 21570 ihmistä! Oikea ihanne valtio!

     

    Tolopainen

    Taitaa Putler olla housupyykillä Kremlissä. Joutuu kohta itse pakotelistalle, sehän on jo jonkinlainen arvovaltatappio ja liiketoimien menetys.

Esillä 10 vastausta, 12,991 - 13,000 (kaikkiaan 24,481)