Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 13,191 - 13,200 (kaikkiaan 33,760)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• KeMeRat

Hiljaiseksi on tämäkin palsta mennyt. Ovatko aktiivit kiinni tässä tapahtumassa?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c19a2946-ece7-45fd-8ff5-20549ce2fc17

Hämis

J

jees h-valta

On taas tiedon tomppeleita liikkeellä kun ranskalaisautoista plätisevät. Itse olen aina ihaillut eritoten personoitua ulkonäköä ja kuljettajan mukavaa työpistettä. Auton kulkukin on laadukasta ja kulutus aina ollut ranskiksissa pieni. Se että täällä on aina totuttu ajamaan kolmekymmentä vuotta samalla karmealla vanhalla traktorilla ja kaksikymmentä vuotta jonkun uunottamalla käytettynä myydyllä peruskotterolla autonkuvatuksella ja sitten ollaan niin kulkemislaitteiden asiaatuntevia että!

Metsuri motokuski

Jostain luin että sitikka olisi pärjännyt jossain kestävyys testissä erinomaisesti. Laatu kuulemma parantunut. Tiedä sitten.

jees h-valta

Sinä taas vain tyhmä!

Puuhastelija

Kaksikin ranskalaista autoa olen omistanut. Toisen ostin uutena. Mukavia olivat ajaa, mutta mulla jäi kyllä tympimään, kun oli erikoisia pikkuvikoja. En mielelläni osta enää ranskalaista autoa. Jonkun vanhan käytetyn kotteron voisin ehkä ostaa, koska siinä ei mene hirveästi rahaa hukkaan.

Puuki

Asiat ne vain kiistellee, ei keskustelijat.  Muistetaanpa se.

Mitä tulee ”kalustoon” niin ei ole niin kovin vanhoja vuosimalleja käytössä (poislukien Wanha 35:nen ferku) .  5 v . vanha  traktori ja kohta 4 v. vanha auto.  Molemmat melko vähän ajettuja  (n. 750 h ja 25 tkm) .

Citikasta pari vertaisarvioitua kokemusta , kun niiden ex-omistajat olivat onnellisia päästyään eroon.   Vuodesta toiseen ranskalaiset on katsastustilastojen hännillä jotain siitäkin voi päätellä. Ne on tehty lämpimissä  maissa ajelua varten.  Maanantaikappaleita tietenkin on niissäkin joten jotkut niistä malleista on vielä huonompia kuin muina viikonpäivinä valmistuneet.

Puuhastelija

Kalustosta; löytyy myös 35 verkussoni, 505 Volvo BM Valmet, 8150 Valtra 2004, Valtra a93 2013, Valtra n143 2015, Hilux 2008 muistaakseni

Puuki

Mitä urakoit , kun noin monta ”setoria” ?

Puuhastelija

Ihan perus maataloushommaa. Lypsykarjatila reilut 40 lypsävää, peltoa reilut 80ha.

Mf35 ja 505 en ole viitsinyt laittaa vaihdossa menemään, koska niistä ei saisi juuri Mitään, mutta toimivat hyvin ja edullisesti esim. Klapikoneen pyörityksessä.

Uudemmat Valtrat olen ostanut käytettyinä.

Esillä 10 vastausta, 13,191 - 13,200 (kaikkiaan 33,760)