Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

• Tämä aihe sisältää 33,764 vastausta, 175 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 3 minuuttia sitten Rane2 toimesta.
Esillä 10 vastausta, 13,231 - 13,240 (kaikkiaan 33,766)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• A.Jalkanen A.Jalkanen

Tarkennan että pääsin pihasta kyllä, mutta entisellä autolla pääsi hallitummin. Olen ajanut Transitillakin mutta en umpihangessa.

Visakallo Visakallo

Kaikkein tehokkaimmin auton kesyttää autokatoksen sisällä oleva nuoskalumi, jos se on pudonnut ajon jälkeen lokasuojista suoraan jokaisen neljän renkaan taakse ja jäätynyt siihen, etenkin jos etupuskuri on vielä ajettu melkein kiinni peräseinään. Siinä ei sitten auta nelivedot eikä moottoritehotkaan, vaan on alettava hyvin nöyrästi ja varovasti koputtelemaan jäitä irti renkaiden takaa.

Teufelin Zumi

Luultavasti kyseessä on avomallinen autokatos?

Visakallo Visakallo

Sanotaanko nyt Teukalle niin, että sellainen autokatos mikä on kylmää tilaa.

Jätkä Jätkä

Autokatos on sellainen missä auton yläpuolella on katto.

Gla Gla

Ehkä autokatos on vanhanaikainen juttu, nykyään pitäisi olla autopergola.

jees h-valta

Autoja ei kyllä kannata palvoa talleilla eikä katoksillakaan. Ne on tehty sään kestäviksi. Ainakin ne ovat olleet mitä minulle on sattunut. Sama koskee niiden lämmitystä. Ei paljon hullumman hommaa ole kuin lämmittää rautaa pakkasessa!

Gla Gla

Sinähän vaihdat auton useammin kuin minä sukkia, joten kestävyydestä ei sillä menetelmällä omakohtaista kokemusta ehdi saada.

Tolopainen Tolopainen

Jesse asuu vanhanaikaisesti rintamamiestalossa, ei sitä ole suunniteltu niin, että auton voi ajaa katokseen, josta pääsee ostosten kanssa sisätiloihin. Kun katosta ei ole sehän on tietenkin turha, jotenkin pitää saamattomuuttaan perustella. Puulatokin on turha, kun sitä ei saa aikaiseksi.

Visakallo Visakallo

Jessen talossa näkyy olevan kellarissa autotalli, mutta se taitaa olla muuta romua täynnä.

Esillä 10 vastausta, 13,231 - 13,240 (kaikkiaan 33,766)