Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 13,271 - 13,280 (kaikkiaan 33,791)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• oksapuu

Ei ole pakko ei…

Raivaussahan ulkoiluttaminen on ihan hyvä harrastus. Näkee heti oman työnsä jäljen, ei tarvii kuntosalikorttia eikä rasitu polla…

Sitä kun pitää aina yhden valmiiksi raivatun myyntikelpoisen leimikon jemmassa niin eiköhän se riitä.

Tolopainen Tolopainen

Kyllä ne harrastukset voi olla myös älyllisiä. Ei tarvitse välttämättä rämpiä hangessa ja haistella kakstahtisen pakokaasuja jatkuvasti.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Älyllisiä harjoituksia kuten aamusaarnojen kirjailut tänne palstalle.

Onhan tämä palsta ollut verraton eristymistä estävä virike koronan ajan.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Toiset ihmiset ei pääse ikinä irti oravanpyörästä. Heillä jää elämä elämättä!

Visakallo Visakallo

Nyt kolmatta vuotta eläkkeellä olleena voin sanoa, että tämä on hyvää aikaa. Tekee sen verran mikä hyvältä tuntuu ja katselee rauhassa aikaansaannoksiaan. Tämä päivä näyttää alkavankin lumitöillä.

Metsuri motokuski

Kyllä sitä työtä voi tehdä eläkkeelläkin. Eihän sitä samaa työtä tarvii jatkaa josta eläkkeelle pääsi. Meille sopii erinomaisesti nolla tunti sopimukset jolla täydennämme yritysten henkilövajetta. Työ saa eläkkeellä ihan uuden merkityksen kun se ei enää ole pakollista. Siitä tulee enemmänkin sosiaalinen tapahtuma jonka lisäbonuksena tulee joku eurokin. Minä olen ollut siitä onnellisessa asemassa että olen saanut tehdä monenlaista työtä eläkkeellä. Kirvesmiesporukoissa, kunnossapitotehtäissä, metsätöissä, konehommissa ja opetustehtövissä. Tähän mennessä työt ovat tulleet poikkeuksetta kutsun kautta. Itseäni en ole markkinoinnyt koskaan. Tämä on ollut hienoa aikaa. Elämäni parasta aikaa. Suosittelen ehdottomasti.

Tolopainen Tolopainen

Jotkut kuvittelee, että eläkettä voi kasvattaa tekemällä töitä eläkeiässä. Eipä voinutkaan, kun eläkeyhtiön täti sanoi, että sori emme voi maksaa, kun se ylittäisi eläkeprosentin ylärajan ja joudumme pitämään yhtiöllä ansaitut ylimääräiset eläkekertymät. Noo eipä tuossa mitään suurempia menetyksiä tullut, työnantaja nuo eläkkeet pääosin rahoittaa.

Puuki

Elakeellakin voi tehdä myös palkallista työtä tiettyyn rajaan asti. Olikohan jotain 850 €/kk max. Miksi sen pitäisi eläkettä kasvattaa , kun saa ansaita muutenkin.

Tolopainen Tolopainen

Voi ansaita ihan rajattomasti ei vaikuta mitään vanhuuseläkkeeseen.

jees h-valta

Kyllä siitä fysiikastakin pitää huolta pitää. Ei Tolopallekkaan pahaa varmasti tekisi. Itse vedin eilen iltayöstä taas hirvien perässä umpihankeen naapuripitäjän puolelle kotvan matkaa. Oli pakko palata takaisin kun otsalamppu unohtui autoon kun päivänäöllä vielä niiden perään lähdin. Mutta väitän että kuntoilusta kävi.

Esillä 10 vastausta, 13,271 - 13,280 (kaikkiaan 33,791)