Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 13,291 - 13,300 (kaikkiaan 33,800)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• jees h-valta

Verottajahan tykkää lisätienaajista eläkkeen tynköksi. Ja jo itse peruseläkkeen prosenttikin on hämmästyttävä. Ei minulla koskaan tuollaista ole ollut. Kyllä palkkatyössä pienemmällä pääsee.

Tolopainen Tolopainen

Joutuu noita yhteiskunnan maksukyvyttömiä tukemaan vielä eläkkeestäkin  pitää antaa 35% muiden käyttöön. Ei se ole mikään ihme että eläkemaksut on korkeita, kun se on yksi pienituloisten tukimuoto.

Visakallo Visakallo

Älähän nyt Jesse! Kyllä sinä niitä kuluja keksit verottajalle jatkossakin niin paljon esittää, että verokarhu jää nuolemaan tyhjiä käpäliään.

Ei voi muuten kuin ihailla 90-vuotiasta anoppiani. Pyörittää yksinään villasukkatehdasta kuutena päivänä viikossa puikot punaisina. Piti jo vaihtaa sadan gramman lankakerät puolen kilon keriin, jotttei lopu tehtaalta raaka-aineet! Tuotteita on riittänyt vientiikin. Villasukka on  näin talvella kylmille kivilattioille Euroopassa hyvin kysytty tuote.

Metsuri motokuski

Minä olen aina tehnyt työt eläkeläisenä yrittäjänä. Kun olen eläkkeellä niin eläkemaksut ovat vapaaehtoisia maksettavia. Sen vuoksi en ole niitä maksanut kun kerryttämisaika eläkkeeseen on pieni. Toki olen maksanut vapaaehtoista eläkemaksua jonka pystyi vähentämään verotuksessa.  Nyt sitä oikeutta ei taida olla. Nyt saan jonkin verran vapaaehtoista eläkettä ja vanhuuseläkettä. Edelleen teen työtä kahtena – kolmena päivänä viikossa kun niitä tuntuu olevan tarjolla ja terveys antaa myöten.

Tuo eläkkeen veroprosentti on kyllä kova. Olen ymmärtänyt että kun vähennykset puuttuu mitä palkansaajille on niin sen vuoksi se on suuri. Paljon puhutaan eläkkeiden korotuksista ja niiden rahoituksesta. Minusta asian voisi myös hoitaa verovähennyksellä jolla laskettaisiin ennakkopidätystä jollain tietyllä prosentilla.

Nostokoukku

Eläkekekin on tavallaan työttömyyskorvausta.

Visakallo Visakallo

Nyt on kyllä otettava hattu nöyrästi päästä ja esitettävä sydämeni pohjasta tulevat kiitokset Reva-porukalle, ja jos oikein muistan, niin erityisesti Leenalle, joka on useamman kerran maininnut jutuissaan AlfaTV:n. En ole kyseistä kanavaa juurikaan aikaisemmin katsonut, mutta tällaisena lumipyrypäivänä menin ko. kanavalle. Sieltä tulikin hyvin mielenkiintoinen ja ajankohtainen reportaasi Itä-Ukrainasta. Jatkoksi tuli vielä aivan järkeenkäyviä metsäaiheita. Kiitos vielä kerran Leena tosi hyvästä katseluvinkistä!

A.Jalkanen A.Jalkanen

Onhan siellä Sanna Ukkola ihan Ok ja serkkuni Seppo Närhin puutarhaohjelmat.

Perassic Park Perassic Park

Harkimon Lisää rahaa.

-nimestään huolimatta mielenkiintoisia haastatteluja ja näkökantoja eri puolilta.

Sanna Ukkolan Pandoran lipas -katselusuositus!

Lemmenjoen kullankaivajat kannattaa katsoa vaikka maisemien takia.

Rane

”Harkimon Lisää rahaa.”

Olisiko ohjelman nimi alunperin lähtöisin Hjalliksen keskusteluista Jokerit omistavien oligarkkien kanssa?

Tolopainen Tolopainen

Hjalliksen paras terä on kyllä jo mennyt. Alkaa olla vähän liikaa sössötystä.

Esillä 10 vastausta, 13,291 - 13,300 (kaikkiaan 33,800)