Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 13,341 - 13,350 (kaikkiaan 33,804)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Visakallo Visakallo

Toivottavasti tämä vanha venäläis-kenraali ei lähiaikoina ”kompastu portaissa ja taita niskaansa”.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a26a73ea-d0e4-4d01-9b95-24619ae27198

Tolopainen Tolopainen

Tähän saakka vain Niinistö on suvainnut tavata Putleria. Nyt Venäjälle suorastaan ryntää ulkoministereita Euroopasta ja Ranskan presidentti. Putlerista tulikin salonkikelpoinen, kun pisti joukkoja liikkeelle.

Ola_Pallonivel

Pääkaupungissa taas jatkuu lumen kippaaminen mereen, ja sitä myöten roskaaminen jo ennestään yhteen maailman saastuneimmista merialueista.

”Tee niin kuin minä sanon, ei niin kuin minä teen”. Vihreä vaalilause.

Per Ä Reikäs

Jos kerran Greta sanoo kättänsä

Lievästi Hitlermäisesti kohotellen

Niin uskokamme siihen!!!

Puita kaduille, autot pois!

?

jees h-valta

Maailman ( ainakin aasian) herruudesta sopivat lähinnä Kiina ja Venäjä nyt. Ainakin isolla lähialueellaan.

Nostokoukku

Pääkaupunki on autojen laidunaluetta. Ei siinä roskaantuva ja saastuva meri mitään paina. Pääasia että polttoaine on niin hintavaa ettei täällä syrjäkylillä kenenkään ole kohta varaa käydä töissä.

Metsuri motokuski

Onhan se polttoaine noussut. Minä tankaan noin tankillisen viikossa. Nyt se maksaa noin 15 euroa enemmän. Kuukaudessa noin 60 euroa. Onko se paljon vai vähän ? Voinko mistään säästää vastaavan summan ? Onneksi vielä ei ole elintaso nytkähtänyt mihinkään suuntaan. Puuttuva raha on vielä löytynyt ja töissä kannattaa käydä kun tulot ja menot ovat kuitenkin kohtuullisesti tasapainossa.

jees h-valta

No ei ainakaan palkkaa kannata lisää pyytää vai mitä Mm? Sillä muut kuittaa, motokuskit kai myötätunnolla.

Tolopainen Tolopainen

Minä en ole huomannut minkäänlaista esim.sähkönhinnan nousua sehän jopa Oulun seudulla laskenut, kun energiayhtiö palauttaa rahaa asiakashyvityksen muodossa. Dieseliä kuluu niin vähän, että hinnan nousulla ei ole mitään merkitystä.

Mielellään näkisi niitä korkojen nousuja, kun vuosikausia on pitänyt lahjoittaa rahaa lainaajille. Siinä ne paljon suuremmat menetykset ovat tulleet. Eikä valtio ole korvannut mitään.

Metsuri motokuski

Nyt tais jesseltä palaa hihat. Laivanupotuksessa tuota sanotaan. Osu ja upposi.

Esillä 10 vastausta, 13,341 - 13,350 (kaikkiaan 33,804)