Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 14,351 - 14,360 (kaikkiaan 32,073)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Tolopainen Tolopainen

Jessen toiminta putkiliikkeessä olisi ollut näkemisen arvoista. Kun asiakas olisi tullut ostamaan hanan. Jesse olisi tarjonnut vessanpyttyä.ja väittänyt hanaksi.

Metsänmies

Tolopaiselle on nostettava hattua. Jaksaa käydä mielipidesotaa päivästä toiseen, aamusta iltaan tässä Euroopan turvallisuuden asiassa. Vastapuoli, keulakuvana jees h-valta on pahasti tappiolla, kannatusta ei näytä syntyvän. Vaikka monessa metsä- lakko, AY-liike asiassa on oltu vahvasti rintaman eri puolilla, tässä Ukrainan kriissä olen 100% samassa ritamassa . Olen huomannut , että yleisestikin tässä asiassa on ollut hyvin yksituumaisia. Tässä sen näkee, pikku asioissa voidaan kinastella, mutta kun alkaa olla tosi kysymyksessä, kyllä kansa yhdistyy.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Jos venäjä haluaisi todella voittaa sodan, sillä pitäisi toimia niin kuin roomalaiset valloittaessaan maita aikanaan. Poistaa koko väestö ukrainasta.

Hjalmar

Mielenkiinnolla odotan milloinka näiden parin kiertokoulua vastapäivään käyneiden silmät aukeaa. Huomatakseen olevansa pihalla kuin lumiukot kevätauringossa.

Visakallo Visakallo

Se on täysin kiistatonta, että Jesse on aina edennyt täysillä kulloisenkin asian puolesta. Jossain vaiheessa rintamasuunta aina vaihtuu, mutta Jessepä etenää jälleen täysillä!

Metsäkupsa Metsäkupsa

Ukraina osaa tiedottamisen,  Venäjä taasen täysin epäonnistunut. Metsänmies edellä puki hyvin näkemykset, jotka ovat kuin omia näkemyksiäni. Moskovassakin taitaa tänään jäädä pörssit avaamatta, johto pelkää  talous ja pankkikriisiä.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Tiedättehän Kamala Luonto -sarjakuvan? Jesse on kettu, joka mennä touhottaa kovaa vauhtia tilanteesta toiseen. Minä olen majava joka kököttää mieluiten omassa pesässään.

markules markules

Kyllä jees ja Kalle saa jossain vaiheessa vieraita Ratakadulta jos tilanne tästä vielä kiristyy.

Vilppu

Tässä pelissä Putinille jää Musta-Petteri käteen ja sillä kortilla ei rauhanneuvotteluissa paljoa nokitella.

Kurki Kurki

Vastapuoli, keulakuvana jees h-valta on pahasti tappiolla, kannatusta ei näytä syntyvän.

Jesse on lähtenyt soitellen sotaan.

Esillä 10 vastausta, 14,351 - 14,360 (kaikkiaan 32,073)