Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 15,621 - 15,630 (kaikkiaan 37,214)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• jees h-valta

Olen Kallen kanssa samaa mieltä EU:n tulevaisuudesta. Pitäisi itsenäistyä ja jättää USA:n aivan samanlainen ryöstöretkipolitiikka kuin venäjäkin tekee. Kumma että tappaminen on paljon kriminaalimpaa Venäjän tekemänä kuin USA:n. Silloin kun Irakia pommitettiin ei näytetty siviiliuhreja eikä sodan kauhuja vaan kaukainen sateliittikuva kohteen pöllähtämisestä atomeiksi. Jenkit kuitenkin pelkäävät omia tappioita paljon enemmän kuin Venäjä. Vietnam opetti. Silloinhan koko jenkkilä nousi hallintoaan vastaan ja uhreja tuli siinäkin kansannousussa. Venäjä voisi opetella vielä sisäsiistin sotapropakandan.

arto arto

2400 sotilas ajoneuvoa tuhottu pelkästään javelin  ohjuksilla on siitä aseviennistä jotain apua.

Metsänmies

Kalle Kehveli:”Iran, afganistan, Vietnam, korea, jne… Jne… Aukaise Tolopainen molemmat silmät.

Ja noilla perusteillako Kalle pitää venäjän Hyökkäystä Ukrainaan oikeutettuna?

Jätkä Jätkä

Ukraina tarvitsee kaiken mahdollisen avun taistellessaan Demokratian ja oman valtionsa itsenäisyyden puolesta. Roistovaltio Venäjä tarvitsee oikein kunnolla turpiinsa ja mainio asia olisi, että se miehitettäisiin kunnolla. Samalla sen ydinaseet voitaisiin poistaa – ja tuhota.

Koko vapaan maailman pitää ja kannattaa satsata Venäjän lyömiseen niin paljon kuin tarvitsee. Toinen vaihtoehto olisi koko maailman joutuminen Ryssän vallan alle, taikka Ydinsota, jolla olisi tuhoisat seuraukset, mutta sekään ei ole niin paha kuin Venäjä! Nuo meidän DA-Trollit ovat aivan kuin alkoholisteja, ei mitään tolkkua…

Tolopainen Tolopainen

Suomi on niin pieni maa ja geopoliittisesti niin hankalassa paikassa, että ei koskaan ole ollut itsenäisen. EU jäsenenä itsenäistä päätösvaltaa kuitenkin on ollut eniten. Kekkosen aika oli pelkkä nimellistä itsenäisyyttä

jees h-valta

Vai että itsenäistä EU-aika, olet Toloppa todella toivoton tapaus. Mehän olemme käytännössä jo EU:n velkavankeudessakin ettei erotakkaan voi.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Tarkan markan miehenä, minua vituttaa maksaa vielä kahdet jäsenmaksut (eu+nato). Vielä kun siihen lisätään maailman kallein julkinen sektori, voi olla varma ettei verotus ainakaan kevene. Nytkin julkinen sektori on vailla 7,5 mrd. veronkorotuksia.

Tolopainen Tolopainen

Suomi on itse ottanut omat velkansa EU ei pakota, ottaisitko itse lainaa miinuskorolla. EU:sta voi erota samoin Natosta. Vain Venäjä ryöstää naapurivaltioilta maa-alueita. Miksi Itä-Saksa halusi liittyä länteen eikä Venäjään. Jos EU:stä tulisi liittovaltio, se olisi parasta mitä Suomelle voisi tapahtua.

Suomen kehitysapu on suurempi kuin EU-jäsenmaksu.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Katsokaa Areenasta Tangoa Putinin kanssa. TV-kanavan nousu ja tuho.

Metsänmies

Kalle Kehveli:”Tarkan markan miehenä, minua vituttaa maksaa vielä kahdet jäsenmaksut (eu+nato).”

Ilman E-unionia ei Kallen tarvitsi maksaa, kun ei olisi millä maksaa. Nato turvaa maksukyvyn säilymisen.

Esillä 10 vastausta, 15,621 - 15,630 (kaikkiaan 37,214)