Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 16,241 - 16,250 (kaikkiaan 33,013)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Tolopainen Tolopainen

Joudun tuottamaan pettymyksen, tietenkin kaikki tuet on vedetty maksimiin. Niitäkin kilon verran joka kuukausi.

Apli

Aika vähän rupeaa olemaan porukkaa joka ei jonkinlaista tukea saa..

Teufelin Zumi

Tämä palstahan on sitten täysin tukien varassa elävien seurustelua, aktiivien olisi parempi siirtyä vauva.fi foorumille.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Kemeraa on nautittu, muita suoria tukia ei enää vuosiin.

Tolopainen Tolopainen

Tulee aikanaan työnantajalta hautausavustuskin, muutaman kuukauden palkka, en ole rouvalle kertonut.

Metsäkupsa Metsäkupsa

Kemeratukiin on meikäläisenkin tuet jääneet viimeisen 25 vuoden mittaan. Sitä ennen muutamana vuotena tuli pinta-alalisää ja lainaan korkotukea. Mutkan kautta kunnan avustusta vähän tulee kylätielle, jonka suurin osakas ja maksaja olen. Veronmaksajana sitä  muutoin on oltu.

Jätkä

Tolopainen.

Kaippa leski (Silloin) -pitää kunnon peijaiset, kutsutko meidät kemuihin? Painata kutsukortit valmiiksi, kyllä minä ainakin tulen!

Tolopainen Tolopainen

Olen tämän palstan pitkäikäisimpiä, pidän huolta terveydestä. Kunto vain paranee. Eikä sydäntautiin ole kukaan sukulainen kuukahtanut.

Rane

”Tulee aikanaan työnantajalta hautausavustuskin, muutaman kuukauden palkka, en ole rouvalle kertonut.”

Tuo on viisautta…

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

”Tulee aikanaan työnantajalta hautausavustuskin, muutaman kuukauden palkka, en ole rouvalle kertonut.” 

Tamminen muuten möi sen… Mummo maksaa sen nyt omasta kupeestaan. Taitaa tulla polttohautaus masuunin senkkaan.

Esillä 10 vastausta, 16,241 - 16,250 (kaikkiaan 33,013)