Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 1,641 - 1,650 (kaikkiaan 32,570)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Puuki

Joillekin on liian kova paikka myöntää, että muutaman vuoden takaisen 2-litraisen henkilöauton suorituskyky löytyy nykyään 1,2-litraisesta koneesta muutaman vuoden takaise 2-litraisen dieselin co2-päästöillä. Tai sitten ajotaito on jäänyt 16-vuotiaan tasolle tai surkastunut iän myötä sen verran, että tuollainen suorituskyky ei riitä.

Mitähän tuo tarkoittaa suomennettuna ?

Visakallo Visakallo

Oikeasti tosi  paljon on vähänkin ajettujen, vm. 2017 Peugeot 3008 pyyntihinnat pudonneet, kun vertaa niitä saman ikäisten, saman verran ajettujen sekä samalla tavalla varusteltujen japsien vastaaviin hintoihin. Minulla ei ole tarvetta tätä asiaa vääntää mihinkään suuntaan, kun jokainen voi asian itse  tarkistaa.

Nimetön

Kaikkia muita Volvoja paitsi S90:stä tehdään muuallakin kuin Kiinassa. Kohta kuulemma myös USA:ssa.    Ei  Volvo ole kiinalainen sen takia että omistus on siellä.

No… näihän se on ettei autoillakaan ole nykyään isänmaata.

Visakallo Visakallo

Jesse: ”Omani jälleenmyynnin arvon tiedän sitten kun vaihdan ja sekin huolettaa todella vähän. Jos se ei tyydytä minun ei ole pakko antaa sitä vaihdossa ollenkaan. On jopa todennäköistä että lähden taas suoralle kaupalle ja vanha jää nk. perhepiiriin.”

On tainnut Jessekin huomata saman asian mistä kirjoitin. Aikoi kyllä alunperin vaihtaa Pökötin kolmen vuoden iässä, mutta kaavaileekin siitä nyt perhepiirin sisäistä ”kiertopalkintoa”.

Nimetön

Jeese varmaankin tarkoitti tuolla nk:lla Nurmikolle kuusen alle, tuttu ilmiö vaimoni suvusta.

Vaikia näistä autoista on kyllä nykyään sanoa minkämaalainen auto mikäkin nykyään on.  Minkämaalaisena Arto piti omaa Foortians? Ameriikkalaisenako? Foortin Euroopan pääkonttori Saksassa ja valmistusmaa Espanja, Romania ja Belgia.

Jätkä

Jeessin juttujen sisältö vaihtuu jatkuvasti. Kohta hän on unohtanut sähköautovouhotuksensa ja valitsee Korealaisen Dieselauton, jonka lisä-Bonuksena tulee seitsemän vuoden takuu.

Järkipuhe uppoaa umpiluuhunkin riittävästi toistamalla.

Gla Gla

Puuki, se on veikkaukseni syistä, mikä toistuvasti puhumaan mopon moottorista.

Puuki

Gla.     Ahaa.  Mutta kun sen kirjoittamasi kappaleen  1. lause tavallaan kumoaa 2. lauseen , niin en oikein ymmärrä.

Eikä kyllä muutenkaan 1,2 l :n  moottorilla varustettu auto ole yhtä suorituskykyinen kuin 2 l :n vastaavalla moottorilla varustettu.

arto arto

Arto piti omaa Foortians? Ameriikkalaisenako?   Venäjällä Pietarissa oli tehty, sen voi jokainen oman auton tyyppikilvestä jokainen katsoa missä tehty. Oli hyvä auto mittariin kerkesi tulla 230 tuhatta.

Lenkopetäjä

Mulla oli edellisessä e-carinassa 587tuhatta ku laitoin paaliin.tuulilasi ois pitäny leimalle laittaa.1.6pensa ja konetta ei avattu koko aikana ja vetoniveletki alkuperäset.kaveri ajo 16vuotta ennen minua sillä eli historia tiedossa.se oliki aito japsi vielä

Esillä 10 vastausta, 1,641 - 1,650 (kaikkiaan 32,570)