Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 16,831 - 16,840 (kaikkiaan 32,425)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Puuki

Metsämansikat ne vasta makeita onkin , jos ei ole ihan päästöpakoputkien katveessa kasvaneet.  Se voi rajoittaa syöntikelpoisuutta.   Asun metsämansikkakeskittymän keskellä itse.  Ennen tässä ympäristössä oli useita kivikasoja joissa kasvoi paljon metsämansikoita.  Nykyään niitä kasvavaa vain metsän laidoilla ja käsitellyn maan kohdissa rakennusten lähellä.  Siitäkin huomaa miten maan pinnan käsittely on hyvä asia luonnon monimuotoisuuden säilymiselle.

kim1

Niin ovat..,muutaman olen tänä kesänä syönyt..

Turku-Toijalan radan varressa niitä oli aikoinaan runsaasti ,muttei eihän niitä kehdannut popsia..

Mustikkaa on hyvin tulossa meilläkin päin…,mutta viikko menee vielä että ne  ovat tarpeeksi kypsiä…

arto arto

Lakaa tulossa valtavasti. Kävin suolla aamupäivällä oli punasena muurainta. Reilu viikko ja ovat kypsiä.

Apli

Puolukkasadosta tulossa runsas..

Puuki

Semmonen kysymys olisi, että osaako joku palstalaisista yhtään vennään kieltä ? (Ei onnistu kääntäjällä, kun ei ole erikoismerkkejä käytössä.)

Sana olisi ulkomaan oudolla kielellä :  B O (piin merkki eli 3,14 nurinpäin eli peilikuvana ) (R sekin nurinpäin).   Mitä tuo olisi länsimaisin  kirjaimin (on luultavasti erillisnimi) ?

Jätkä

Puuki:”Asun metsämansikkakeskittymän keskellä itse. ”

Se on sitten Metsämansikkatyyppiä – Taikka sitten sinä olet metsämansikkatyyppi?

Rane
    Petkeles Petkeles

EDIT

Visakallo Visakallo

Niin Petkeles, se on kyllä hyvin monesti täällä jo huomattu, että olet täysin internetin varassa, kun ei sinulla ole omaa tietoa eikä kokemusta metsäasioissa, eikä oikein muissakaan asioissa. Jos et löydä jotain asiaa netistä, se ei mielestäsi ole silloin tottakaan.

Tolopainen Tolopainen

Minusta Lja ei ole mikään nimi. Joku Ilja olisi.

Esillä 10 vastausta, 16,831 - 16,840 (kaikkiaan 32,425)