Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 17,341 - 17,350 (kaikkiaan 33,253)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • A.Jalkanen A.Jalkanen

    Nostokoukku. Kyllä tuskanhiki valuu välillä ihan täällä liikepaikoissa vakituisesti asuvillakin. No navigaattori auttaa nykyään mutta ei se pysy esimerkiksi tietöiden perässä vaan yllätyksiä tulee eteen. Parkkipaikkojen löytäminen teettää työtä ja jos pääsee parkkitaloon niin sieltä autonsa uudelleen löytäminen. Esimerkiksi Iso Omena on pulmallinen kun parkkiluolassa on useampia osioita ja jos menet alas eri hissillä kun tulit ylös niin kaltoin käy…

    Visakallo Visakallo

    Joskus osaa tulla yllätyksiä auton kanssa ihan maaseudullakin. Joku vuosi sitten oltiin Lusisin lentoharjoituksessa katsomassa Hornetteja. Ajettiin auto vielä valoisaan aikaan peltoparkkiin. Kun pimeissä lähdettiin, olikin siellä aika paljon enemmän autoja. Jonkin aikaa siinä sai avaimenperää painella, ennen kuin nähtiin missä valot vilkkui.

    isaskar keturi

    Kuka tämän keskustelusivuston on luonut, kun toimii miten sattuu ja enempi saman paskan jauhantaa.

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Kierrätys on muotia nykyään! Tietääkö isaskar jonkin paremman keskustelupalstan metsäasioihin liittyen?

    Petkeles Petkeles

    Ylilauta

    Puuki

    ”(Kulutuslukeman) Pitäisi alkaa 5:lla eikä 6:lla”.    Ei juuri mitään merkitystä , turha vedota tuohon, kun  litran ero on kurottavissa kiinni vaikka sillä ajotavan muutoksella.      Jälleenmyyntiarvoon vaikuttaa enemmän esim. auton haluttavuus, kunto,  ajokm:t  käytettynä kuin se, että onko  neliveto vai ei. (nelivedon toteutustapakin kyllä vaikuttaa ”menekkiin” ).

    Husq165R

    Ei ole montaa kuukautta kun AJ paheksui pariinkin kertaan -taisi olla teuffelitsumin  ”tyhjänpäiväistä iltashouta”. Ko nimimerkki kirjoitti tuolloin saman illan aikana 4-6 viestiä. Ajat ja ajatukset muuttuu. Ja niin pitääkin.

    Gla Gla

    ”Ei juuri mitään merkitystä , turha vedota tuohon, kun  litran ero on kurottavissa kiinni vaikka sillä ajotavan muutoksella. ”

    Ei ajotavan muutoksella voi kuroa autosta johtuvaa litran eroa kiinni. Jos muutat ajotapasi nelivetoisella taloudellisemmaksi, miksi et tekisi samaa kaksivetoisella?

    ”Jälleenmyyntiarvoon vaikuttaa enemmän esim. auton haluttavuus, kunto,  ajokm:t  käytettynä kuin se, että onko  neliveto vai ei.”

    Ei se silti poista nelivedon vaikutusta ja sen sisältämää euromäärää.

     

    Puuki

    … Ehkä siksi , että 4-vedolla pääseeee  pintakaasullakin, kun puoliveto jo jää kiinni lumeeen tai liejuun 🙂

    Jätkä

    Maasturien kuskeilla on – varsinkin esim hirvijahtien aikaan, ehdoton näyttämisen pakko meille köyhille henkilöautoilla liikkuville: He ajavat parkkiin aina tien ulkopuolelle, mieluusti vielä ojan taakse. Tuo toistuu, kunnes kateellisten silmien alla jäävät nalkkiin, sen jälkeen ylpeys on jo lieventynyt.

    Jos on ihan pakko ajaa liejukoihin, niin ymmärrän maasturin tarpeen. Jos on ihan pakko ajaa lumihangessa, kannata takavetoista autoa reippaasti lisäpainoitettuna takapäästään.

    Nyt on meidän pihassa kaksi autoa, joiden vakio etuspoileri ja sen takana olevat osat, kulkevat niin alhaalla, että meidän yksityistiellä jo kymmenen sentin lumisateen jälkeen keskitie tulee höylättyä, jos pullukalla tiellä ajaa keskellä.

Esillä 10 vastausta, 17,341 - 17,350 (kaikkiaan 33,253)