Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 17,351 - 17,360 (kaikkiaan 33,252)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Rane

”Ajat ja ajatukset muuttuu. Ja niin pitääkin.”

Gruppa revanovitsit on tässäkin poikkeus

Puuki

Joku yleistää (taas). Maasturien kuskeilla ei ole aina näyttämisen pakko . Eikä varsinkaan parkkeeraamalla ojan metsän puolelle autonsa. Miksi ihmessä joku noin tekisi ?  Jos jossain porukassa on tehty, ei se tarkoita että joka paikassa tehtäsiin samoin.       Vertailutyytymättömyyttä sanosin olevan ilmassa, kun ei haluta myöntää mitään etua olevan 4-vetoautoilussa verrattuna takatuuppareihin tai etuvetoihin.    No, on se 2-veto melko hyvä sekin ; parempi kuin yksipyöräveto.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Kiitos Husq palautteesta. Tiedän että olen liikaa äänessä (!), mutta olen jo hajauttanut tätä harjoittamaani nettikiusaamista FaceBookin ja Hesarin puolelle. Nyt tuli taas iso pläjäys asiaa ennallistamisasetuksen ja Metsätieteen Päivän takia. Yritän hillitä.

Meillä on Rane toinenkin Gruppa, jolla on vankat mielipiteet. Sille pitäisi keksiä osuva nimi. Siihen kuuluvat puuntuotantomyönteiset nimimerkit, ainakin Timppa, Kurki, hemputtaja ja Visakallo, jotka eivät usko luontokatoon.

Husq165R

Perunakuoppa on kai tähänastisista paras, ollut jo kuukausia käytössä.

Petkeles Petkeles

Puuntuotantomyönteiset voisi persujen semantiikalla ilmaista ”monimuotoisuuskriittiset”. Tai  geriatrinen osasto.

Rukopiikki

Minä uskon luontokatoon joka johtuu siitä että ilmassa on aivan liian vähän hiiltä. Maapallon historiassa luonto on kukoistanut eri malliin kun hiiltä on ollut moninkertainen määrä. Lahopuuta tai lahottajia luonnon monimuotoisuus ei sen sijaan kaipaa. Ei niitä ole aina ollutkaan. Ihminen on lajina niin uusi ilmiö maapallolla että muut lajit eivät mitenkään ole voineet ehtiä sopeutua meihin. Siitäkin ongelmaa tulee.

Visakallo Visakallo

Husq165R: ”Perunakuoppa on kai tähänastisista paras”

Näinhän se kieltämättä on. Oli hyvin kuvaavaa, kun korona-aika alkoi kevättalvella 2020, kuinka virolaiset ostivat kaupat tyhjiksi perunoista, kun taas suomalaiset täyttivät pienet asuntonsa vessapaperilla. Virolaisilla on vielä muistissa sodanjälkeinen 50 vuotta kestänyt selviytymisleiri, kun taas suomalaisilla saman ajan kestänyt nousukausi.

Tervetuloa vaan Husse ja muutkin kevytnimimerkit Visakallon perunakuoppaan suolaläskitiinujen ääreen sitten kun ne huonot ajat alkavat. Meillä ei  silloin ole kuin yksi ainoa sääntö: Vittuilijat heitetään pihalle.

Visakallo Visakallo

Petkeles: ”Puuntuotantomyönteiset voisi persujen semantiikalla ilmaista ”monimuotoisuuskriittiset”.

Eikös ”palstalaiset” ja ”penkkipalstalaiset” olisi oikein hyvä?

(vert. urheilijat/penkkiurheilijat)

Palstalaiset keskustelevat tekemisistään, ja penkkipalstalaiset vain kommentoivat palstalaisten tekemisiä.

Gla Gla

Perunakuoppa on niin hyvä, että voisin sijoittaa itsenikin sinne. Mutta koska näkemys luontokadosta on hiukan toisenlainen, olen vain wannabeperunakuoppalainen.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Minä kuulun samaan ryhmään kuin Gla eli jäsenyysjonossa Perunakuoppaan (pending).

Esillä 10 vastausta, 17,351 - 17,360 (kaikkiaan 33,252)