Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 17,481 - 17,490 (kaikkiaan 33,175)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• A.Jalkanen A.Jalkanen

Jos Tolopa on ollut jo pitkään eläkkeellä niin on tullut karttumaa maksuihin.

Rane

Tolopainenhan on miljunääri.Kymppitonni harmittaa vain periaatteesta…

Tolopainen Tolopainen

Saan eläkkeeni puhtaana kätöseen, eläkeyhtiö hoitaa kaikki maksut ja verot. Niin se oli palkkatulokin, ei siitä veroja tarvinnut itse maksaa, ne maksoi työnantaja

isaskar keturi

Kun Tolopainen on Suomen kansantalouden kankkulankaivon nyt löytänyt, niin sitten vaan ryhdikkäästi kieltäytymään kaikesta julkisesta lääkäri- ja hoitopalveluista. Näin omalta osaltaan edistää myös kansantaloutta, kun ei turhia vaivoja hoidella, niin onpa pois rasittamasta yhteiskuntaa.

Yksityislääkärien ihanuudessa muistettava, että ihan kaikkia vaivoja ei Suomessa yksityisellä pysty hoitamaan.

rööri roope

Suurin osa yhteiskunnan virkanaisista ja miehistä sekä politiikoista elää kohdusta hautaan yhteiskunnan veroeuroilla.

Tolopainen Tolopainen

Suomessa 20% potilaista kuluttaa 80% terveydenhoito menoista. Siellä niitä kroonikoita makaa sairaaloissa vuosi kymmeniä. Ovat saaneet aivoinfarktin nuorena ja pysyvät nykyaikaisen hoidon ansiosta hengissä, vaikka eivät maailmasta mitään tiedä.

Apli

Eutanasia pitäisi salli myös suomessa..

A.Jalkanen A.Jalkanen

Siinä vaiheessa kun itse joutuu sairaalaan niin on päällimmäisenä kiitollisuus eikä kiukku veroeurojen kulutuksesta. Mutta siitä olen samaa mieltä että jos elämisen laatu on mennyt niin pitäisi voida saada lähteä tuonpuoleisiin. Onnistunee kyllä unilääkkeillä omatoimisestikin. Myös niin että lopettaa veden juomisen. Tai niin että juo oikein paljon alkoholia.

Tolopainen Tolopainen

Hoitolaitoksissa ei anneta ylimääräisiä lääkkeitä eikä alkoholia. Sairaaloissakin on lääkkeiden saanti vaikeaa, ja helposti hoitajat alkaa kiukuttelun, jos jotain  ylimääräistä pyytää. Omat lehdetkin saa vuorokausia myöhässä, ne luetaan ensin hoitajien taukotiloissa.

MaalaisSeppo

Eipä ylimääräisiä lääkkeitä, eikä alkoholia tietenkään tarjota. Kyllä n 10 v sitten työvisiitillä oli valikoimassa lääkekonjakkia. Ilmeisesti potilaille, mulle ei tarjottu, vaikka kauniisti pyysin.

Esillä 10 vastausta, 17,481 - 17,490 (kaikkiaan 33,175)