Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 17,491 - 17,500 (kaikkiaan 33,169)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• A.Jalkanen A.Jalkanen

Olet valitettavasti tuossa oikeassa Tolopainen. Kotona onnistuu, tai jos saa vähän apua kaverilta.

rööri roope

Olin jonossa reilun 6kk kirurgin vastaanotolle.Nyt jonossa leikkaukseen väh. 6kk.Näin julkinen terveydenhoito toimii suomessa.

Joudutin jonotusta kun kävin ykstyislääkärillä ja kuvattavan.Jos en niin tehnyt niin jonottaisin julkiselle kuvauksiin.

Turha sossujen kehuskella hoitotakkuu toimii.Ei sitä ole.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Kaverillani sama: käsi murtui, ei luutunut, reilu vuosi meni turmasta ennen kuin pääsi leikkaukseen. Vuosi ilman oikeaa kättä ja syöt koko ajan vahvoja särkylääkkeitä.

MJO

Hoitolaitoksissa ei anneta ylimääräisiä lääkkeitä eikä alkoholia. Sairaaloissakin on lääkkeiden saanti vaikeaa, ja helposti hoitajat alkaa kiukuttelun, jos jotain  ylimääräistä pyytää. Omat lehdetkin saa vuorokausia myöhässä, ne luetaan ensin hoitajien taukotiloissa.

Näin on. Varsinkin näissä tolpan hehkuttamissa yksityisissä. Äitivainaa oli yhdessä näistä isoista valtakunnan kattavissa. Kateeksi käy julkisenpiirin hoitopaikkoja verrattuna näihin eläintarhoihin

Jätkä

MJO:”PS. Sairaanhoitomaksu on 0,53% ja eläkkeestä 1.5%. ”

Niinhän Tolopainen juuri sanoi!

MINÄ olen saanut Sairaalassa aina lisää kipulääkitystä, kun olen pyytänyt. Kaksi kertaa olen potilaana saanut Konjakkilasillisen, vaikka en ole pyytänyt.

Tolopainen Tolopainen

Kerran puhuin lääkärille vahingossa penisiliinistä kun  tarkoitin antibioottia. Tuli kauhea riita, ei kuulemma kukaan lääkäri määrää penisiliiniä. Oli pakko  rauhoitella naislääkäriä, kun oli paha tulehdus ja oli pakko saada lääkitys. Muuten olisin vetänyt turpaan.

Reima Muristo

Sipilän sote-hyvinvointi alue on sitten suurin kusetus mitä on rakenneltu valtion toimesta. Tulevaisuudessa menee Sipilän Fortum ryssimisen ohi heittämällä. Markkinoitiin suurena säästöjen tuottajana, lopputulos on että 4-5 Mrd € mennyt, hallinto on rakennettu vielä pitäisi saada tekijät kustannettua. Tulevaisuudessa sitten Orpon vajaa puolikas hoitaja käy vaipat vaihtamassa kerran viikossa. Pääasia on että ulkomaiset sijoittajat ovat tyytyväisiä, Suomen yhteiskunta maksaa.

Tolopainen Tolopainen

Meillä on niin paljon elinkelvottomia kuntia, että jotain on pakko alkaa tehdä. Kunnassa pitäisi olla vähintään 5000 asukasta, että se voi järjestää edes peruspalvelut. Maailma on muuttunut.

Kurki Kurki

Sipilä mainittu.

Onko tämä se sama Sipilä, joka on kirosana?

Husq165R

On. Mutta 700€/tonni/m³, jos 890²/kasvu/metaani³/oja-m. Sen sijaan 800 km³/päästö oikeuksien ekvalil. mt/ha on huomattavasti enemmän kuin ha/5 cm/v* MtnkW.

Esillä 10 vastausta, 17,491 - 17,500 (kaikkiaan 33,169)