Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 17,691 - 17,700 (kaikkiaan 24,870)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • jees h-valta

    Kiitos A.J! Ai joo, unohdin taas tämän ”yrittäjyyden” vaikka sillä sai loistavasti tilin auki LVI-tukkurille. Ostan nyt suoraan tukkurilta omia LVI-tarpeita kuten syksyllä mökin koko jätevesipaletin. Nyt se on periaatteessa myyty kunhan ostaja saa yhden jutun päätökseen.

    jees h-valta

    Tottakai tässä on Glan kanssa ollut hyviä kirjoitteluja ja ilman muuta niissä merkeissä edelleen olisi mukava jatkaa. Juuri ilman ”kevytsohlaajia”. Kiitos myös hänelle myötätunnosta! Olen kyllä aina aistinut että meillä synkkaa hyvin ja halu kommentoida toisen kirjoituksia on molemminpuolista. Kritiikkiä ainakin minä suorastaan janoan.

    Rane

    Kyllä tekoälykin osaa kritisoida ja kertoa totuuden,mikä tietysti vaatii ohjelman korjaamista…

    Facebookin tekoäly sanoi poistaneensa Facebook-tilinsä – Digitoday – Ilta-Sanomat

    Visakallo Visakallo

    Tuo Ranen linkki on oikein valaiseva. Nämä meidän kevytnimimerkit taitavat vielä sentään toimia ihan manuaalisesti, mutta jälki on kuin suoraan puppugeneraattorista. Kun heidän teksteistään ottaa henkilöihin kohdistuvat vinoilut, kohteelta lainatut tekstit, kirjoitusvirheet, liioittelut ja valeet pois, niin eipä sinne tekstikenttään silloin kovin montaa sanaa enää jää.

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Ranen linkistä (kiitos!) kevytnimimerkin määritelmä: ”Mikä GPT-3:lta puuttuu on erillinen malli todellisuudesta, mihin se voisi verrata tuottamaansa tekstiä. Se ymmärtää sanan vain korrelaatioina muihin sanoihin, joiden merkitystä se ei myöskään tiedä. Sen takia se yhtä hyvin tuottaa nerokkaita vastauksia kuin aivan järjetöntä, sisäisestikin ristiriitaista proosaa, joka on kuitenkin kieliopillisesti oikein.”

    puutuomas

    Minäkin olin onnellinen Jees h-vallan paluusta palstalle. Paljon on tullut jo vuosia sivusta seurattua kun viisaammat keskustelee, siitähän sitä on oppinut monenlaista tarpeellista ja varovasti itsekkin kommentoimaan.

    suorittava porras suorittava porras

    Tsemppiä Jesselle ,palstan kantavalle voimalle! Asiat ei kehity ilman raikasta erimielisyyttä. Hyvä ,kun palasit linjoille!

    Kurki

    Täältä myös tsemppiä Jeesille.

    jees h-valta

    Hienoa, Kiitos puutuomas ja suorittava ja kurki, onhan tässä aivan hämmentynyt kun näin on kuitenkin kaipailtu saiteille. Hyvä niin, koitan pysyä remelissä mukana ja vänkätä ja vääntää kuten ennenkin. Olen kuitenkin tämän poissaoloajankin seuraillut silloin tällöin mutta oli niin paljon muuta mietittävää kun miestä on viety milloin mihinkin ”putkeen”. En edes muista kuinka monta kuvantamista on suoritettu mutta monta. Yksi ongelmakohta ja suuri kysymysmerkki vähän lääkäreillekkin oli tuo kaularangan ylimmän kilven muutokset. Siinä varmaan näkyi minun järjetön puiden pilkkomismäärä kirveellä. Se oli ikäänkuin rustottunut ja rosoinen pinnaltaan ja siksi myös epäiltiin yhdeksi etäpesäkkeeksi. Se on nyt ikäänkuin liuotettu lääkkeillä jo osittain puhtaaksi eli aika kirjava nyt kun kalkkia syön huomattavasti ikäänkuin paikkaamaan paljastuvat kohdat. Mitään kipuja tai liikkumavaikeuksia ei siinäkään ole ollut mutta luuston suojaksi nyt vielä sitten yhtä erikoispistosta. Tulen Harjavallan Kaupungille aika kalliiksi nyt kun noiden kaikkien yhteishinta per kk taitaa huippia likelle neljää-viittä tonnia.

    Apli

    Kiva kun tulit takaisin, mukavaa saada inffoa haavan kasvatuksesta yms.. Hyvä Jees(:

Esillä 10 vastausta, 17,691 - 17,700 (kaikkiaan 24,870)