Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 17,761 - 17,770 (kaikkiaan 33,010)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Nostokoukku

Saattoi siinä ”sikarinpoltossa” mennä itsesensuuri päälle. Hyvä kun edes se muisti jonka ”silmiä kirveli”.

jees h-valta

Onhan nuo sairaalan osastot aivan varmasti ihan kelpo työpaikkoja. Tänään viimeksi sitä Satasairaalassa mielikseni katselin ja kuulostelin. Huumori suorastaan lensi ja hauska ja eloisa työyhteisö siinä leikkisästi nokitteli toistensa edesottamuksista. Kun vielä sattui samaan odotusaulaan hyvä porukka maalaisäijiä joiksi itsenikkin lasken niin kyllä kuullosti aika hupalta ollakseen syöpäosasto. Hommat sujui ja porukka eli. En kyllä ihmettele jos tuollaista jää eläkkeellä kaipaamaan. Aivan samoin kuin minä tiskin takushommia jäin kaipailemaan. Onhan asiakkaiden kanssa mukava praakata. Saatan tästä verryttyäni kyllä palata myös työhommiin johonkin mukavaan jopiin. Ja nythän on parina päivänä mieliala ollut katossa muutenkin. Eilen tuli ne hinnantarkistukset, tänään verokortti joka sekin myönteinen yllätys meidän taloudessa molemmilla. Tänään myös ilmoitettiin juuri äsken että Pohjois-Satakunnan hakkuu alkaa näillä näppylöillä. Kesäkohde tehdään talvella, mikäpä sen parempaa, ja kesäkovalla hinnalla tietysti. Aikaa kaupan teosta hädin tuskin kuukauttakaan. Nuori osto pistää hienosti tuulemaan.

Tolopainen Tolopainen

Huomasin heti, että veronpidätys prosentti uudessa verikortissa on liian pieni, oli sama kuin tänä vuonna vaikka eläke nousee 6.8%. Verottaja lähetti 600000 virheellistä verokorttia meille veroja maksaville eläkeläisille. Ei siellä kukaan viitsi katsoa, mitä tietokone tekee. Palaute tullut asiakkailta.

Jätkä

JeZZe:”Kun vielä sattui samaan odotusaulaan hyvä porukka maalaisäijiä joiksi itsenikkin lasken niin kyllä kuullosti aika hupalta ollakseen syöpäosasto. ”

Onhan se kivaa, kun on hauskaa.

Itse olen Syöpätautien poliklinikan odotusaulassa istuksinut lähinnä hyvinkin vakavamielisten ja hiljaisten ihmisten kanssa. Suurin osa heistä on naisia, jotka istuvat pipo päässä sisälläkin, vaikka ovatkin vaatetusta muuten keventäneet.

Jotakuta puheripulin vaivaamaa katsotaan kyllä kuin Outolintua. Reipasta kävelyä ei juuri näe muilla kuin hoitohenkilökunnalla, ovat he sitten lääkäreitä tai hoitohenkilökuntaa. Palvelu toki on todella ystävällistä ja asiakkaan huomioivaa.

Tolopainen Tolopainen

Satakuntalaiset on eri maata, muutamassa kokouksessa olen ollut mukana, missä heitä oli. Olivat kännissä jo aamulla ja taatusti puheensorinasta huomasi, missä oli heidän pöytänsä.

Jätkä

Sen lisäksi on tuo heidän puhevikansa, siitä ei Suomalainen tolkkua ota. Lähinnä jokainen nauraa omalle jutulleen yhtä aikaa.

jees h-valta

Toloppa, taisi se minullakin olla vain jotain 15%:n paikkeilla. Varmasti pieni mutta olkoon. Jätkällä sitten on synkkää oli sitten sota tai sairaala jutun aiheena. Huittisista tuli ilmeinen maatalon emäntä joka ensimmäittenä huuteli et onks muita Huittisten hulluja paikalla. Niin yhtä iloa koko ihmeinen. Pääsi kyllä vilppaasti sisällekkin. Ei se sairastelu ainakaan synkistelystä kummene, joka kerta on juttua piisannut.

jees h-valta

Aina olen kuullut itäpuolen ihmeisiä sanottavan iloisiksi mutta mitä olen tuolla Kaakon kulmilla ihmisiä jututellut niin aika synkkää ja ilotonta tuntuu olevan. Ainoastaan kyläkaupan nuori pitäjä on iloinen ja ilmetty karjalaistyyppinen naikkonen vaikka niitä synkkiä juoppoja siinäkin terassilla riittää örveltämään aamusta iltaan.

Visakallo Visakallo

Kyllähän Suomessa on edelleen havaittavissa vanhat heimoalueet, vaikka muuttoliike onkin ihmisiä paljon liikuttanut asumaan eri suunnille valtakuntaa. Työelämässä valtakunnallista myyntiä tehdessä tämä tuli hyvin esiin. Kaupankäynnissä kun ratkaisut tehdään viimekädessä aina ihmisten välillä, oli sitten kaupan kokoluokka mikä tahansa. Kaupan volyymit olivat toki pääkaupunkiseudulle  suurimmat, mutta Vaasan-Kokkolan seutu, sekä Kymenlaakso olivat minulle helpointa aluetta, Turun seutu vaikeinta.

Visakallo Visakallo

Heh, heh! Kauppojen  koko oli muutamasta tonnista miljooniin, ja tuotteet ovat edelleen oikein hyvin näkyvissä ympäri Suomen. Mitenkäs ne sinun työsi näkyvät Petkeles?

Esillä 10 vastausta, 17,761 - 17,770 (kaikkiaan 33,010)