Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 17,831 - 17,840 (kaikkiaan 33,066)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• A.Jalkanen A.Jalkanen

Kettujen jäljet on helppo erottaa muista. Sitten on ryhmä isommat näätäeläimet (näätä, minkki, hilleri) ja ryhmä pienemmät näätäeläimet (kärppä, lumikko). Nämä voi niputtaa isoihin ja pieniin.

Puuki

Siten on vielä yksi ryhmä <.” jätkän jäljet nähty näljängällä.”<iframe id=”fskey-iframe” class=”fskey-autofill-dlg” style=”display: none;” sandbox=”allow-same-origin allow-scripts”></iframe>
    <div id=”fskey-tooltip” class=”fskey-tooltip” style=”display: none;”></div>

Metsuri motokuski

Niitä susireviirejä ei tarvita yhtään valkoisille alueille. Ne alueet joissa niitä on niin saavat pitääkin ne siellä. Ihmettelen mikä hinku GLA:lla on laajentaa susireviirejä. Tietenkin sen takia kun ei joudu itse kärsimään niiden haitoista. Ei yhtään käy kateeksi niitä maatiloja, matkailuyrityksiä tai ratsastusyrittäjiä jotka joutuvat rajoittamaan toimintaan susien vuoksi. Ei ne yöpäivystyksen laitumen laidalla herkkua ole.

rööri roope

Ei matkailuyritykset mitään ole p-karjalassa  rajoittaneet.On siellä k-suomessa susipelot lisääntyny kun pelotellaan jo turistitkin.Paikalliset vätökkäät pelkäävät omia varjojaa.

Metsäkupsa Metsäkupsa

Ilman susia on parempi olla, karhut hoitakoon petokiintiön näillä main. Jos valitukset estävät luvallisen metsästyksen, niin sitten toimiin vähempi lupaisin toimin tolkun ihmiset .

Gla Gla

Mm: ”Niitä susireviirejä ei tarvita yhtään valkoisille alueille. Ne alueet joissa niitä on niin saavat pitääkin ne siellä. Ihmettelen mikä hinku GLA:lla on laajentaa susireviirejä. Tietenkin sen takia kun ei joudu itse kärsimään niiden haitoista.”

Ei minulla ole hinkua levittää susireviirejä. Täällä muuten on jo useita reviirejä.

Visakallo Visakallo

Niin, kyllähän ne ihmisen vaikutukset susien määrään jossakin ovat melko olemattomat, jos nyt aivan laillisista keinoista puhutaan. Tuskin niistä Länsirannikon susista yksikään on sinne omin jaloin kulkenut. Salaahan niitä sinne aikoinaan itärajan pinnasta siirrettiin.

Puuki

Sudet voi jolkotella helposti muutamia satoja km:jä ruoan perässä uudelle reviirille.   Semmonen käsitys minulla on.  Ei ne jalattomia ole kuten  ei ole hirvetkään.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Nyt on Visakallo uskonut Esson baarin neuvostoa. Katja Holmala tyrmäsi radiossa susien siirtoa koskevan salaliittoteorian yksiselitteisesti. Kysy Katjalta jos et usko minua.

Visakallo Visakallo

Jostain syystä susia on itärajalla ja länsirannikolla, mutta näiden välissä olevalla laajalla alueella niitä ei juurikaan ole. Eiköhän tämä kerro aika selvästi sen, että sudet siirrettiin idästä länteen. Ei ne sinne itse kulkeneet.

Esillä 10 vastausta, 17,831 - 17,840 (kaikkiaan 33,066)