Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 18,161 - 18,170 (kaikkiaan 31,381)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Perko

Mitäs  Anneli J. itse ihan omalta kohta ajattelet syyksi kirjoittajakatoon?

Tomperi

Perkon kanssa  hieman samoilla linjoilla kysymyksen asettelun suheeen.  Vielä  minua ei ole huomautettu metsälehden toimesta, joten, en tee (toistaseksi hätiköityjä) johtopäätöksiä  itsestäni.

Tomperi

Jonas, muistelen juttuja mitä koirista kertoivat aikoinaan, Siun koirasta ei olisi olut niihin tarinoihin aineksia.  Hyö eivät olleet tulleet edes ajateleeksi että isäntä etsisi koiraansa. Ajat oli erilaiset. Ja  koirat, isäntäuskollisia.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Perkolle vastaisin, että ei väliaikainen kirjoittajakato vielä aiheuta syytä huoleen. Pitkäaikaisempi kato voisi johtua siitä, että kyllästytään otsikkoon liittymättömiin (huumoriksi tarkoitettuihin?) tai keskustelun sotkemistarkoituksessa tehtyihin trollauksiin.

Tomperi

Olen A. Jalkasen kanssa täysin samaa mieltä. Kaikkinainen eri mieltä oleminen tappaa keskustelun kaikkein nopeimmin.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Olen Tomperin ja Nostokoukun kanssa eri mieltä: eri mieltä oleminen on keskustelun edellytys. Jos kaikki ovat samaa mieltä niin ei ole mieltä keskustella. (Nostokoukku pyyteli toisessa ketjussa anteeksi eri mieltä olemistaan.)

Perko

Kyllästyin  jo siitä muutama nimimerkki  jo  kuvaa puhettaan  ja sitä  pukkaa kuin ”anusmund”:ista.

A J  on eri sarjaa,   jutut ja linkit ovat ihan muuta, kaikille hyödyllistä luettava!

A.Jalkanen A.Jalkanen

Kiitos Perko! Sinun kanssasi voi olla sivistyneesti eri mieltä. Tutkimuksen eräs perusjuttu on muuten että on kaksi vaihtoehtoista hypoteesia joita testataan ja se jota havainnot tukevat tällä hetkellä paremmin jää voimaan. Tutkija voi siis joutua olemaan vaikka heti huomenna eilisen itsensä kanssa eri mieltä!

Tomperi

Jaa…. mitenhän käy venäjällä erimieltä oleville, Islamistisissa maissa…. entä suomalaisessa ns joulukirkossa, mistä johtuu esimerkiksi joissakin keskusteluketjussa käytettävät sanat ituhippu vihereet  jne siinähän ei välttämättä asiasta puhutaan vaas jostakin toisesta…. voi olla että olen väärässä

Rane

”Jos kaikki ovat samaa mieltä niin ei ole mieltä keskustella.”

Tämä ei näytä pitävän paikkaansa.Täällä nämä Gruppa Revanovitsit (sama kirjoittaja)ovat ruvenneet käymään innokasta vuoropuhelua keskenään.Vaikea kuvitella että kovin suurta erimielisyyttä saisivat aikaiseksi…

Esillä 10 vastausta, 18,161 - 18,170 (kaikkiaan 31,381)