Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 1,831 - 1,840 (kaikkiaan 32,255)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • wanhajätkä

    Käväseppä ranskassa. Siellä ei panosteta autoiluun. Tyylikkää madamet ajelee muotiliikkeeseen tosi vanhalla kuppasella pikkurellulla. Sinne se jeessin korppusaha on omiaan ja menee vielä täydestä jonkuvuoden. Tosin eihän sillä vanhoissa kaupungeissa mahu mihinkään. Smart vois olla tosi näppärä siellä

    wanhajätkä

    Lenko, sepä justiisa, Oldmobileissä oli sama murheenkryyni keulalla. Runkolaakerit irtos…

    Lenkopetäjä

    Tipparellu tai rättäri se on jeessinki nyt laitettava

    wanhajätkä

    Olin metsästysreissulla alpeilla. Autona oli fiat panda neliveto.Meitä neljä isoa jätkää. Voipa sanoa että oli läheinen tunnelma. Suparun neliveto pikkukoppi ois siellä omiaan jos pitää jotakin kuljettaakki.

    jees h-valta

    Toloppa ja hänen koukutuksensa joo. Kyllä minulla on jokaisessa kolmessa avolavassa ollut koukku ja sehän on tosi kätevä asentaakkin kun sen saa suoraan puskuriin asentaa. On aina ollut tosi vahva yhdistelmä. Kyllä sillä on tullut vedeltyä jopa muita automerkkejä kotiinsa päin. On tosiaan silloin (kun ei tarvitse muuta kuskata) lavalla kätevä lukita pientavarat trukkilavoilla lavalle tiettyihin paikkoihin, eivät seilaa ympäri ämpäri liukasta muovisisälavaa. Eipä tosiaan ole kovin murheita teettänyt nämä autot. Ensimmäinen oli S-10 ja nelikkokin vielä, silläkin ajelin todella useita vuosia ja paljon kilsoja. Näitä Fleetsideja on nyt toinen menossa. Ei muuta eroa kuin että nyt on täyspitkä eli iso hytti ja pitkä lava.

    Tolopainen Tolopainen

    Vai puskuriin koukku kiinni, mistähän tuokin on keksitty, katsastukseen pitää vain irrottaa. Ei taida huonompaa autoa maastoon löytyä kuin takavetoinen jenkkilava auto. Jos sillä menee vajaa 40l/100 bensiiniä, on niillä ilo ajella metsäteillä. Toyta corollakin menee huomattavsti paremmin maastossa, kun on etuveto ja kevyt perä, pääsee ainakin pois kun jää kiinni. Jenkkirotiskoa ei saa ilman kaivinkonetta metsästä pois jos jää kiinni.

    Minusta koukulla ei tee mitään, jos ei ole peräkärryä ehkä sellainen kuitenkin  onkin.

    jees h-valta

    Toki minä peräkärryn saan aina kun tarvitsen vaan kun en oikein tarvitse. Työmaalta jopa ihan luvalla ja omalla henk. koht. avaimella ja pojalle olen kärryn veneellä varustettuna ostanut lähiedellisinä vuosina. Kärry on venetrailerin ja peräkärryn yhdistelmää. Tuo jätkän kommentointi aika kohdallaan muulta paitsi siltä kisaosioltaan. Jos nyt jätetään kaikensortin kisailut omaan arvoonsa. Mutta kieltämättä Tolopan kohellus alkaa tympiä. Kun jotain vastaat seuraavana tulee entistä paksumpaa tuubaa tuplaten. Etkö Toloppa voi uskoa aivan suht selvää suomea etten ole kaatumassa letukan kulutusloukkuun enkä jäämässä kaivinkonehautaankaan. On aika paljon vuosia aikaa kun olen viimeksi joutunut apuun turvautumaan metsäreissulla. ja sekin tarve oli BMW-merkkisen suistuminen umpihanki”hiihdosta” ojaan. Tämä farkkudiisseli ei pysynyt aivan ajourissa vaan lähti hakemaan tuiskukohdasta ulos varhoista. Ja nämä uudenmalliset keskeltä harjallaan olevat tiet vievät juuri sinne minne pitääkin, ojaan. Siinäkin syynä liian pieni maavara jolloin auton keulan alle pakkautui tiivistä tuiskulunta ja irrotti tiestä. Pohjapanssarin varassa luistaa kyllä mukavasti.

    Tolopainen Tolopainen

    Mielenkiintoinen kärry. Laitatko Jesse Letukan CO2 päästötiedon ja suurimman sallitun perävaunun painon, tiedot löytyy rekisteriotteesta niin ei tarvitse inttää, on ihan fakatapohjaista tämä keskustelu.

    jees h-valta

    Mitä sinä sillä tiedolla teet? Kun en viitsi kyllä kirjautua Trafiin tuon takia kun et koko autosta näytä ymmärtävän yhtään mitään. Tuota CO2 päästön näkymistäkin hiukan epäilen. Ei tuon ikäisessä siitä kait vielä murheita näe katsastuskaan.

    jees h-valta

    Sitten vielä huomiohuomautus jätkälle joka joskus aiemmin höyrysi ettei ranskalaiset ikinä rekisteröintitilastoissa suomessa tule näkymään. Nyt jo on Renaultin Clio noussut 106%:n rekisteröintivauhdilla ylöspäin ja on näiden tyypillisten toyo-sokota-linjan takana jo kärkyllä. Että kyllä sieltä suosittua ja myyvää kalustoa on kokoajan tulossa.

Esillä 10 vastausta, 1,831 - 1,840 (kaikkiaan 32,255)