Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 18,451 - 18,460 (kaikkiaan 32,996)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Rane
    Visakallo Visakallo

    Jos Reima maataloustuki lopetettaisiin, sen vaikutus olisi kaupungeissa suurempi ja koskisi paljon suurempaa ihmisjoukkoa kuin maaseudulla. Sen takia sitä ei lopeteta.

    Nostokoukku

    Ruokahan tulee kaupunkilaisille kaupasta. Hampurilaisen väliin pihvi kasvaa tiskin alla. Eihän siihen tarvita maataloutta, teurastamoissa lopetettuja eläimiä, ei verta eikä suolenpätkiä.

    Rane

    ”Suojatyöpaikkoja joita ympäröi kommunistinen kartelli.”

    Gruppa tarkoittaa tätä?

    Suomen Elintarviketyöläisten Liitto SEL (selry.fi)

    jees h-valta

    Millähän konstilla saadaan aikanaan Lada Vistan Suomeen tuonti auki? Olisi auto joka kelpaisi monelle ja varmasti varsinkin tuon EU:n pöljien määräysten jälkeen etenkin. Aivan sama jos joku tinkestankeli sitten puuttuisikin. Mitä niillä täällä samanlaisessa ”siperiassa” tekee?

    Gla Gla

    Ladaa on yritetty myydä Suomessa 90-luvun alun jälkeen muutamaan otteeseen, mutta ei se enää kelpaa. Huono laatu ja siihen nähden kova hinta vaan yksinkertaisesti ei ole kenellekään kannattava ratkaisu. Veikkaan, että tällä hetkellä venäläinen teollisuus on niin ahtaalla, että laatu on romahtanut 60-luvun tasolle. Yritä itse olla tuottajana tilanteessa, jossa pakotteet sulkee normaalit hankintakanavat ja ne pitää korvata jonkun autotallifirman tuotteilla. Tai venäläisittäinkin määritellyllä halpatuonnilla kiinasta. Laittaisitko taloosi tällaista kanavaa pitkin hankitut vesijohdot ja niiden liittimet. Jos et, miksi kenenkään pitäisi maksaa euroakaan Ladasta. Paljon fiksumpaa olisi ostaa Dacia, joka sentään pysyy koossa takuuajan ja jossa on taustavoimana kansainvälisen konsernin laatujärjestelmä.

     

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Ne tinkestangelit autoissa pelastavat henkiä. Esimerkiksi kehä ykköstä ajelin lauantaina, oli vähän pluikasta mutta jotkut ei silti muuttaneet ajonopeutta eikä tyyliä. Kuulin myöhemmin että oli neljä autoa ketjukolarissa ja muualla lisää – mutta onneksi en osunut siihen paikkaan siihen aikaan.

    Visakallo Visakallo

    Autot ovat kieltämättä kehittyneet aika paljon turvallisemmaksi niistä ajoista kun aloitin autoilun. 1970-luvulla kuoli liikenteessä pahimmillaan 1200 ihmistä vuodessa, kun nykyisin luku on 200. Ero on suoraan verrattuna iso, ja todella iso, kun verrataan sen aikaisia liikennemääriä nykyisiin!

    Nostokoukku

    Kiire ja tyhmyys ovat kotiutuneet kaupunkeihin hyvin. Kelistä riippumatta on pidettävä ajonopeus maksimissa ja etäisyys toiseen autoon mahdollisimman pienenä. Jos pari auton mittaa jätät edellä ajavaan, siihen tunkee väkisin joku bemari tilanteesta riippumatta.

    suorittava porras suorittava porras

    Riittävä etäisyys edellä ajavaan on paras henkivakuutus. Toki hitaammat on ohitettava heti ,kun on sopiva tilaisuus. Perään eikä rinnalle kannata jäädä roikkumaan.

Esillä 10 vastausta, 18,451 - 18,460 (kaikkiaan 32,996)