Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 19,081 - 19,090 (kaikkiaan 33,990)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Tolopainen Tolopainen

Nyt oli huono vertaus. Kuka voi todistaa, että tietokone voi laskea väärin. Metsään.fi tarkkuus riittää hyvin puukaupantekoon.

Visakallo Visakallo

Tietokone laskee kyllä oikein, mutta ihminen saattaa tulkita tuloksia väärin. Toivotan oikein hyvää onnea Topaiselle puukauppojensa kanssa!

Gla Gla

Tolopainen: ”Ei taida olla viimeinen tieto dieselin kulutuksesta, jos ei ole ajanut Mesen 1.6 turbodieselillä.”

Paljonko itse olet ajanut?

Tolopainen Tolopainen

Taitaa Visakallo olla noviisi vähän joka alalla. Miten kuutioit energiapuuhakkuupalstat.

Visakallo Visakallo

”Miten kuutioit energiapuuhakkuupalstat.”

Tolopainen se osaa näköjään yllättää! Eikös siellä Raahessa ole koskaan kuultu sellaisista kuin runkoluvuista, puun pituuksista ja keskijäreyksistä?

Puuki

Metsään.fi on arvio,  niinku cha cha cha, huolista vappaa… kun eikun luottaa niihin vaikka ei pitäis.

Tolopainen Tolopainen

Meillä päin ostomiehiltä saa arvion hakkuukertymästä. Ei tarvitse luottaa metsään. Fi tietoon. Jos viisi ostomiestä käy tekemässä arvion, pidän sitä aika luotettavana. En ole koskaan itse tehnyt mitään kertymäarviota.

Visakallo Visakallo

Tolopaisen tapauksessa ei kyllä enää kannatakaan tehdä!

Tolopainen Tolopainen

Luulen, että metabolinen ikäni on vuosikymmeniä alle Visan vastaavan.

Visakallo Visakallo

Miten Tolopainen hyödynnät sitä?

Esillä 10 vastausta, 19,081 - 19,090 (kaikkiaan 33,990)