Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 19,151 - 19,160 (kaikkiaan 33,968)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Visakallo Visakallo

Gla:lle vastaan, että alkoi vain aamutuimaan niin huvittaa, kun vastasit juuri niihin asioihin, mitkä olin rajannut kysymyksestäni pois. Hyvän yön jälkeen tahtoo huumori joskus mennä hieman yli asiallisuuden. Pahoitteluni siitä! Minulla oli aivan vilpitön tarkoitus kysyä, löytyisikö mainitsemastani hintahaarukasta joku sellainen auto, jota en ole tullut hoksanneeksi.

markules markules

Cupra Formentor? Alkaen jotain 37t€.

Visakallo Visakallo

Kiitos markules! Pitääpä tutkia tämä Cupra vähän tarkemmin. Mielenkiintoinen vaihtoehto kieltämättä.

mettämiäs

Erikoista, kun Visa tiuskasi joku aika sitten, että mitä hänen autonvaihtonsa muille kuuluu. Nyt sitten kysellään muilta kovasti neuvoja ja näyttää niitä sitten tulevankin..

Visakallo Visakallo

Jos mettämiäs luet kysymykseni, niin näet minun tarkoittaneen pelkästään autoja, en mielipiteitä autonvaihdosta, yms.

Tolopainen Tolopainen

Cupra on Seat paskaa, vähän eri  paketissa ja kalliimpi kuin Volkkari.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Kerropas Tolopainen vuorostasi mikä on hyvä auto.

Visakallo Visakallo

Eli voisiko Tolopainen Cupraa siinä mielessä verrata Rellu-ASX:ään?

Tolopainen Tolopainen

Aivan hyvin, kumpaakaan ei voine pitää ns. laatuautona, joilla on 7v takuu.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Olisiko tässä kokoelmassa jokin kiinnostava yksilö? Huutokauppa käynnistyy viikon päästä.

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e617e18f-c175-499b-9085-6156244b789b

Esillä 10 vastausta, 19,151 - 19,160 (kaikkiaan 33,968)