Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

• Tämä aihe sisältää 32,681 vastausta, 175 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 5 minuuttia sitten GlaGla toimesta.
Esillä 10 vastausta, 19,191 - 19,200 (kaikkiaan 32,683)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Visakallo Visakallo

Yaris Cross on kyllä ollut listatalla mukana, mutta Corolla Cross olisi kokonsa puolesta lähempänä tarvetta.

Hämis

Volvot vie ainetta ihan hulluna.

Itse ajelin liian pitkään nuorempana  242 Volvolla , 0,3 Litraa/ km meni ja sitten kun meinas muitten kyydissä pysyä ja välillä edellä niin meni 0,9 litraa/km. Oli se nyt tosin vanha auto jo ja 2,3 L/8 valve niin ei ihan taloudellisin. Ei ikinä enää Volvoa minulle.

2019 VW transporter, 4 wd automaatti. 137 tkm mittariin olen hurruutellut, ei mitään vikaa ole ollut. Mukava vehje ajaa ja nujuta kyytiin väsyneenä, voi pötköttää takatilassakin, vehkeet kulkee kaikki mukavasti. 7l/100km 90km/h kesärilloilla. 136 hv , 2,0 L.

49 tuhatta oli 2019 nyt taitaa olla yli 60 tonnia…

Visakallo Visakallo

Volkkareista T-Roc 4-vetona voisi olla kiinnostava.

Puuki

Ihan käypä kärry on T-roc. Kohta 3 v. olen semmosella ajellut.

Gla Gla

Mitä on tapahtunut, kun Visakallo puhuu tuohon sävyyn Volkkareista?

Visakallo Visakallo

Ei ole välttämättä tapahtunut mitään erityistä. T-Roc vain sattuu osumaan samaan vertailuryhmään. Voisihan tuostakin tarjouksen pyytää. Eihän sitä puukauppojakaan tehdä ilman tarjouskilpailua. Eihän sitä muuten tiedä, missä kulloinkin mennään.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Tsekkaa Visakallo myös VW T-Cross. Style Business varustelutasoon kai saa 1.5 litran bensamoottorin DSG-automaattivaihteistolla. Volkswagen.fi > Mallisto ja auton rakentaminen > Rakenna auto > Hae rakennettu auto koodilla: V4XO4O4C.

Tolopainen Tolopainen

Visakallo on kovin innostunut säästämään perikunnan rahoja autokauppoissaan.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

”Visakallo on kovin innostunut säästämään perikunnan rahoja autokauppoissaan.” 

Tuossa iässä pitää jo viimeistään olla tähtikeula.

Gla Gla

Kun Suzuki, Volkkari tms. tavis ovat riittävän hyviä, miksi pitäisi hankkia Mersu?

”T-Roc vain sattuu osumaan samaan vertailuryhmään. Voisihan tuostakin tarjouksen pyytää. Eihän sitä puukauppojakaan tehdä ilman tarjouskilpailua.”

Puukaupassa ollaan ostajana ja myydään eniten tarjoavalle, autokaupassa ostajana ja ostetaan parhaan tarjouksen tehneeltä. Laatuvaatimukset kerrotaan kauppakirjassa. Autokaupassa ei voi laatua määritellä, siellä mennään ota tai jätä-periaatteella.

Autokaupassa hintaluokan osaa sanoa ilman kilpailutustakin, mutta Volkkaria olet vierastanut laadun takia. Uusien mallien laatu ei selviä tarjouskilpailussa.

Esillä 10 vastausta, 19,191 - 19,200 (kaikkiaan 32,683)