Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 19,351 - 19,360 (kaikkiaan 32,482)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Visakallo Visakallo

Ei ole kovin paljoa tullut seurattua osakkeiden hintoja, kun olen enempi osinkopuolella, mutta tuo Puu Hastelijan kertoma Nordea merkintä jäi toki mieleen. Se lämmittää edelleen ihan mukavasti osingonmaksupäivänä.

Visakallo Visakallo
    Tolopainen Tolopainen

Viime aikoina Päijät Hämeessä on ollut kovin anket tunnelmat. Taitaa autokauppa ahistaa. Milloin saamme ensimmäiset myönteiset uutiset. Ehkä kannattaisi käyttää enempi taskulaskinta ratkaisun hakemiseen.

Gla Gla

Epäselvä tapaus, miksi ja kenen määräyksestä auto siirtyi vaihdon tehneeltä tarvikeliikkeen korjaamolta merkkikorjaamolta ja kuka antoi luvan moottorin vaihtoon.

Ihan perusasioita pitäisi jokaiselle olla nämä sopimustekniikan perusteet, jossa vastuuketjut pidetään näpeissä.

Toisaalta kun kavereidenkin juttuja merkkiliikkeen välttämisellä haetuista säästöistä kuuntelee, edes noin kriittiset jutut kuin jakopään remontit kannattaisi teettää merkkiliikkeessä. Autoa ostettaessa halutaan laatua ja luotettavuutta, mutta korjausten kohdalla ei enää kiinnosta, millä halpatuotannolla auton osia korvataan. Sama renkaissa, moni kehuu auton ajettavuutta, mutta silti kelpuuttaa kiinalaiset renkaat. Vieläkin kuulen korvissani, kun uudehkon Bmw 530 omistaja vaihtoi renkaat ja päätyi hinnan takia Linglongeihin.

Mielessä on myös eräänkin kokemukset, kun piti saada Mersun katumaasturi, mutta asialliseen huoltoon se enää raskinut satsata. Mitä iloa huonosti toimivasta Mersusta on, se ei minulle ole selvinnyt.

Kannattaisi ajaa sellaisella, mitä on varaa ylläpitää.

Visakallo Visakallo

Älähän Tolopainen hätäile, tunnelmat ovat täällä mitä parhaimmat, annetaan jännityksen tiivistyä…

A.Jalkanen A.Jalkanen

Ei ns. laatumerkki aina ole välttämätön renkaissa – ajan itse linlongeilla ja hyvin toimivat. Kiinalaiset sähköautot myös varsin arvostettuja, uhkaavat pian Teslan asemaa?

Tolopainen Tolopainen

AJ voi olla sen jälkeen toista mieltä, kun rengas räjähtää ajossa, kun pitäisi väistää hirveä. Itse käytän vain parhaita kumeja Continental premium contact. Voi olla levollisella mielellä liikenteessä kaikissa olosuhteissa.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Continentalit ollut kerran ja ei tule renkaan selkävian takia toista kertaa. Nokia, Michelin, Pirelli ja Hankook hyviä valintoja.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Kerron sitten jos näin käy ja mieleni muuttuu. Jos siis salaperäisesti katoan linjoilta, voitte syyttää renkaita.

Tolopainen Tolopainen

Kiinalaisissa renkaissa neljän sarjasta yleensa yksi vaatii huomattavasti enemmän painoja kuin muut. Ne eivät ole tasalaatuisia. Saattaa käyttö tulla kalliiksi.

Esillä 10 vastausta, 19,351 - 19,360 (kaikkiaan 32,482)